Teatre de pares i mares

Com cada fi de curs, el grup de teatre de famílies, mestres i amics de l’escola ens va oferir una representació d’una obra elaborada per ells. Tots els alumnes i mestres s’ho van passar d’allò més bé. Els hi va agradar molt !!!
Moltes gràcies, sou uns artistes !!!

Aquí podeu veure l’obra sencera

VOLEU FER TEATRE?
Ja sabem que no teniu gaire temps i que aneu de bòlit però si voleu fer una activitat divertida que us omplirà i us reforçarà interiorment poseu-vos en contacte amb l’AMPA. No gaudiu veient als vostres fills dalt de l’escenari? Doncs deixeu que siguin ells els que us mirin amb admiració. Tenim un paper per a tothom !!!