SETMANA CULTURAL (Dimarts)

Avui, justament a les 9 del matí, una alumna m’ha parat pel passadís i m’ha dit que tenia ganes de llegir el segon capítol de la SETMANA CULTURAL, sense pensar-m’ho dues vegades li he respòs que entrés ràpid a l’aula perquè les pàgines avui estarien carregades de grans moments.

I així ha estat, en un obrir i tancar d’ulls ens hem plantat a les 16:30 de la tarda acomiadant a l’alumnat i deixant l’escola buida, això sí, amb les aules carregades de més pàgines plenes de noves aventures que ens esperen per als propers dies.

Demà les fruites de l’escola (P3, P4 i P5) continuaran la història a la Sínia, mentre tota la Primària es trobarà a les 9 del matí a l’Ateneu de Cerdanyola.

DIMARTS DE SETMANA CULTURAL EN IMATGES:

CAPÍTOL II