SETMANA CULTURAL (Dimarts 18)

Primer dia de la setmana cultural, un esclat d’il·lusió s’ha sentit al obrir les portes de l’escola aquest matí, grans i petits desitjàvem començar amb les activitats i els tallers que avui emplenarien aules i passadissos de moments inoblidables.

I què han fet els alumnes de parvulari avui? Doncs de tot i més… Cireres i maduixes ho han passat d’allò més bé fent jocs de cucanya; llimones i taronges han vist una petita representació d’un conte que després ha servit per donar vida a una de les protagonistes de la història: una bonica papallona; cocos i pinyes han rebut amb entusiasme a l’acordió Rodamón i han acabat cantant i ballant les seves cançons.

Els nostres alumnes de primària no han tingut temps per avorrir-se, mireu: primers i segons han estat assajant pel concert, tercers han assajat per l’intercanvi i han vist una pel·lícula de Gaudí i les 3 bessones, quarts han il·lustrat al nostre cavaller Sant Jordi i el seu drac i també han fet un taller envers la discriminació de gènere; cinquè A ha fet una visita al Museu Art Contemporani de Cerdanyola, mentre els de cinquè B s’han quedat a l’escola fent un taller de tipologia textual, i per últims, però no menys importants els grans de la casa, els de sisè que han aprofitat per assajar els intercanvis.

I això dels intercanvis com ha anat? Doncs meravellosament bé! Grans i petits s’han barrejat i intercanviat una activitat cultural ben atractiva:

• 3r ha explicat un poema i han il·lustrat el personatge amb els alumnes de P4
  • 4t ha explicat un conte i han il·lustrat una de les escenes amb els alumnes de P3
  • 5è els hi ha fet endevinalles als alumnes de P5
  • 6è han representat faules i contes als alumnes de 2n

Recordeu que demà a les 9h de primer a sisè ha d’anar directe a l’Ateneu (acollida es farà també allà). Ara toca descansar i agafar forces per aquest assaig que de ben segur sortirà molt bé.

Per cert, sabeu què? Se’ns havia oblidat comentar-ho…aquest any no fem la SETMANA CULTURAL a l’escola la Sínia, sinó que la fem al : MUSEU LA SÍNIA! Sí, sí! Hem transformat l’escola en un Museu, cada cicle ha decorat passadissos i replans amb un artista, però us deixem amb la mel als llavis i no us expliquem res més, perquè aquest dimecres a les 16:30h podreu vindre a veure’l, us hi esperem!

Mireu la secció de FOTOGRAFIES