Experimentació – Observem amb el microscopi

Durant aquest trimestre, l’alumnat de sisè ha investigat sobre els microorganismes (fongs) i les cèl·lules.

Per fer-ho, han observat una floridura a casa seva i a continuació, a l’escola, les hem observat amb la lupa binocular i les càmeres Dino-Eye i Dino-Lite (material agafat en préstec pel CESIRE-Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa).

Com les cèl·lules de la floridura no vam ser capaços de veure-les, vam utilitzar la pell de la ceba i els microscopis de l’escola. Primer, però, vam dibuixar el que pensàvem que observaríem. Coincidiria?

Aquí teniu les imatges.