Educació Viària a Segon

En el mes de novembre les Arpes i els Violins vam realitzar dues activitats d’Educació Viària: una a la classe i una altra pels entorns de l’escola. El Joan i el Sergio van ser els policies que van conduir les activitats.  A la classe vam fer un joc on havíem de posar molta atenció mentre el Joan ens explicava un conte.  Pels entorns de l’escola vam fer una representació de com s’ha de creuar el carrer i conduir el cotxe. Els policies també ens van fer adonar de com es diuen els carrers propers a l’escola i  quines conductes cal millorar respecte als rètols dels noms dels carrers i a les voreres.

img_2238     img_2217

Si voleu veure més detalls podeu clicar al damunt de l’enllaç:

Educació Viària a Segon