1ª BICICLETADA CAMINS ESCOLARS

El divendres, 13 d’octubre al matí l’EM La Sínia participarà conjuntament amb les escoles Xarau i Serrapaera a la 1a bicicletada de camins escolars L’accés amb les bicicletes es
farà divendres a les 9h per la porta de la pista poliesportiva, carrer Sant Lluís.

Quins cursos participaran?
Cicle Superior: 5è i 6è de primària.

Què cal portar?
Bicicleta, casc, samarreta de color lila i l’esmorzar (dins d’una motxilla o bossa que es pugui portar a l’esquena).

En cas de no tenir bicicleta es pot portar patinet. En tots dos casos el casc és obligatori, així doncs, cal que en dugueu un.

L’alumnat que no tingui ni bicicleta ni patinet, us preguem que demaneu a un familiar o amic que us el deixin. L’escola disposarà de material per l’alumnat que no pugui aconseguir-ne.

Familiars que vulgueu participar esteu convidats a venir amb les vostres bicicletes! Recordeu que heu de complir la normativa: casc obligatori i samarreta lila. Us hi esperem!

1ª BICICLETADA CAMINS ESCOLARS