Últim dia 1r trimestre

Quan pensem en les festes de Nadal, pensem en llums de colors, dinars familiars i… nadales! El Nadal no seria el mateix sense música. Per aquest motiu, el darrer dia del primer trimestre els alumnes de cinquè omplen l’escola de música. Organitzats en petits grups i repartits pels diferents racons de l’escola, interpreten diverses Nadales tot cantant i tocant instruments. La feina, però, comença moltes setmanes abans, amb un treball previ de les cançons a l’aula. (…) Finalment, el darrer dia del trimestre els nens i nenes dels altres cursos troben música d’ambient en diferents espais de l’escola, fet que crea un clima ben nadalenc. Tothom acaba cantant amb els músics aquelles nadales que ja coneixen.