Extraescolars

EXTRAESCOLARS DEL CURS 2018/19

JA HO TENIM TOT PREPARAT !!!!

Noves activitats.

• Bollywood (És un ball grupal que fusiona la dansa clàssica India, danses folklòriques del país com el Bhangra, el jazz,el hip hop, i fins a la salsa)
  • Petits exploradors (P3 a P5 – Activitats que afavoreixen el pensament científic mitjançant la tecnología, les matemàtiques i la ciencia experimental)
  • Anglès (P4 – P5)
  • Judo
  • Volei (Col·laboració amb el Club de volei femení de Cerdanyola del Vallès. Farem equips mixtes que entrenaran a l’escola sota la supervisió d’un entrenador del club)

Feu una ullada i si teniu qualsevol dubte envieu un email a extraescolars.ampalasinia@gmail.com o dayanis.guerra.carballoso@gmail.com i se us respondrà. També podeu trucar als telèfons 622 399 956 i 650 862 143.

Aquí teniu uns documents amb més detalls:
Normativa i descripció de les activitats
Resum de les activitats
Graella d’horaris
Formulari d’inscripció online
Formulari d’inscripció en paper

Com inscriure’s

1. Modalitat online
2. Modalitat presencial
  • Inscripcions obertes del 4 de JUNY al 22 de JUNY de 15:30 a 17:30 i 3 i 4 de SETEMBRE de 16:00 a 18:00
  • Descarregueu la butlleta d’inscripció o reculliu-la a l’AMPA
  • Entregueu-la presencialment amb la Targeta Sanitaria Individual i una fotografia recent del nen/a

Ambdues opcions tenen la mateixa validesa.

Els grups es faran per ordre d’inscripció amb el número d’entrada. En el cas que en el període d’inscripcions (del 4 al 21 de juny de 15:30 a 17:30) es sobrepassi la ràtio es faran els grups per sorteig amb el número d’entrada. S’establirà un nombre mínim d’alumnes per a cada activitat, si el nombre d’inscrits no arriba al mínim establert (8 nens), no es farà l’activitat. Al mes de Setembre també s’obrirà període d’inscripció el 3 i 4 de setembre de 16:00 a 18:00. El procés de selecció serà el mateix que a juny però només amb les places sobrants. Amb els inscrits començaran les extraescolars el dilluns 17 de setembre si tenen el mínim establert per grup. Totes les inscripcions posteriors a ladata 04/09/2018 començaran les extraescolars dilluns 01/10/2018.

No s’acceptarà cap fitxa d’inscripció que no adjunti la fotografia, la fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne i la normativa signada. Si el nen/a ja ha fet extraescolars al centre només hauria de presentar la fitxa d’inscripció ja que la resta de documentació la tenim a l’AMPA.

ESPEREM QUE US AGRADIN

Des de la vocalia d’extraescolars planifiquem i organitzem les activitats relacionades amb l’esport i el lleure fora de l’horari escolar. Hi ha tant activitats dirigides als nostres fills i filles, com activitats adreçades als pares i mares.

CONTACTA AMB NOSALTRES: extraescolars.ampalasinia@gmail.com

Coordinador d’extraescolars: Ferran – Tel: 622 399 956