Acollida

L’acollida és un servei que ofereix l’AFA per a les famílies que necessiten portar o recollir els infants fora de l’horari escolar.

Aquest espai està concebut com a una extraescolar més, no com a un servei de guarderia. Algunes de les activitats (en la mesura de el possible) que s’hi fan són: treballs manuals, pintar, l’hora del conte, jocs de taula i estratègia, jocs a l’aire lliure, etc…

Del servei d’acollida se’n fa càrrec una empresa externa especialitzada. Aquesta empresa, que durant el curs 2023-2024 és La Vostra Cuina, dur a terme el servei mitjançant un grup de monitors, sota la supervisió de l’AFA.

Acollida 2023-2024

Calendari

El calendari del servei d’acollida és el mateix que l’escolar, es a dir, comença el dia 6 de setembre i finalitza el dia que acaba l’escola, amb les mateixes vacances i dies festius que fa l’escola.

Preus

Torns

• Torn de matí: de les 7:45 fins a les 9:00. L’entrada és progressiva, segons vagin arribant els infants a l’escola.
  • Torn de tarda 1: de 16:30 fins les 17:15, amb activitats programades. L’hora de recollida serà de 17:15 a 17:25.
  • Torn de tarda 2: fins les 18:00. L’hora de recollida del segon torn de tarda serà progressiva a partir de les 17:30, segons els familiars vagin arribant a buscar-los.

Pagament

• Quotes FIXES: mitjançant domiciliació bancària mensual.
  • ESPORÀDICS: fent transferència bancària al número de compte: ES69 0081 1702 1100 0109 7920, indicant el nom del infant i el curs.

IMPORTANT: Si, per una urgència, heu de deixar al vostre fill/filla a acollida, no hi ha cap problema, deixeu-lo i pagueu després el servei per transferència bancària.

Alta/baixa del servei

Per donar-se de alta/baixa del servei cal comunicar-ho abans del dia 15 del mes anterior. En el cas de les baixes, s’hauran de comunicar enviant un correu electrònic a l’adreça acollida@afalasinia.cat

E-mail: acollida@afalasinia.cat