EP-3 Xerrada Taller Refugiades a la classe dels Diables

Dins de la Setmana d’Accions Educatives pel Dret a Migrar, l’Ari i la Mireia (exalumnes de l’escola i alumnes de 4t d’ESO del Vila de Gràcia) han vingut a la classe dels Diables a fer-nos una xerrada-taller. Ens han explicat coses, però, sobretot, ens han fet reflexionar. Hem provat de posar-nos en el lloc d’aquestes persones que estan intentant fugir de la fam i de la guerra i hem intentat imaginar-nos com es deuen sentir. La Mireia i l’Ari ho han fet de meravella i ens han ajudat molt a entendre el que està passant. Moltíssimes gràcies!!!!!

xerrada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *