Davant del que està passant…

Barcelona, 20 de setembre de 2017

Davant dels fets que estan  succeint a Catalunya en aquests moments, el claustre de l’escola Patronat Domènech volem manifestar el nostre rebuig a l’agressió que estem rebent en els nostres drets fonamentals. Com a claustre sempre ens hem posicionat quan hem vist en perill els drets fonamentals de les persones. Ho vam fer ja fa molts anys manifestant-nos contra la guerra de l’Iraq o fa dos anys donant suport a les persones refugiades. Ara creiem necessari posar-nos al costat de les persones que defensen els drets i les llibertats.

Claustre de l’escola Patronat Domènech