Qui som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Patronat Domènech serveix per crear i enfortir espais de treball que contribueixin a reforçar el projecte d’escola.

Per aconseguir-ho, l’AFA posa en joc diferents estratègies.

a) Per una banda, s’organitza internament al voltant d’una Junta que s’encarrega de vehicular la comunicació amb l’equip directiu de mestres, gestionar el pressupost de l’associació (provinent de les quotes que paguem entre totes i d’alguna subvenció) i representar les famílies al Consell Escolar (on es prenen les decisions més importants de l’escola). Tot, d’acord amb les indicacions de l’Assemblea.

Actualment, la junta la conformen la Belén Guijarro (Presidenta), Ramon Crespo, la Meritxell Torné, Carles Calero, Aina Espona, Lorenza Giupponi, Mercè Roca Juher, Jaume Oriol Lladó.

b) Per altra banda, l’AFA vehicula la seva activitat a través de les comissions de treball. Les comissions són grups de pares, mares i mestres que s’organitzen al voltant d’un tema d’interès (la solidaritat, el debat, les festes, la biblioteca, el web, etc.) per proposar activitats, fer suggeriments i donar suport a iniciatives pròpies i/o comunes. Un cop a l’any, durant l’assemblea general de l’AFA, cada comissió exposa els seus plans i projectes així com el pressupost que necessita per tirar-los endavant.

Les comissions són un fantàstic espai per vehicular la participació de mares i pares, conèixer gent i estar al dia de tot. Veniu a conèixer els seus projectes a la propera assemblea general i animeu-vos a participar-hi!

c) L’AFA també gestiona serveis d’interès com el menjador escolar, l’acollida matinal, les activitats extraescolars i el sistema d’ajuts i beques que garanteix per a la canalla les mateixes oportunitats. Això comporta un volum de feina impressionant, i per això resulta importantíssima la feina de secretaria tècnica que fa “Crea i Creix” en la gestió de tot plegat. Són, sens dubte, una de les artèries operatives més importants de l’AFA.

Qui és membre de l’AFA, i què comporta ser-ne soci?

Som membres de l’AFA totes les famílies que hem fet efectiva la quota que es paga un cop a l’any (una per família).

Haver fet efectiva la quota ens dóna dret a participar activament dels espais de discussió i decisió de l’AFA (assemblea, comissions, etc.). També proporciona descomptes i dret preferent d’inscripció a les activitats extraescolars (per als nens i nenes o per a les famílies) organitzades per l’AFA. També permet utilitzar sense cap cost els serveis de guarderia de l’escola quan hem d’assistir a una reunió de classe.

autorització cobrament quota AFA 22-23

Per connectar amb nosaltres adreceu-vos a:  afatronat@gmail.com