Projecte Educatiu

(Última versió 2021)

L’escola Mossèn Cinto Verdaguer de Rubí és una escola pública, catalana, democràtica, plural, coeducadora i inclusiva. Fomentem l’esforç individual i el treball cooperatiu, oferim un servei educatiu integral que potencia totes les habilitats cognitives i socials i un esperit crític de l’alumnat i de la resta de la comunitat educativa. És a dir, que desenvolupa les capacitats o competències bàsiques de l’alumnat. Som una escola arrelada al barri i compromesa amb la cohesió social i l’entorn mediambiental, alhora que fomentem la practica esportiva, el plurilingüisme i la multiculturalitat.

L’escola vol continuar atenent la diversitat, adequar les metodologies d’ensenyamentaprenentatge a la realitat de cada infant per tal d’arribar a assolir les capacitats o competències corresponents a la seva edat. Volem que sigui plurilingüe. Obrir l’escola a les famílies i fomentar la seva participació i la seva formació. Volem la integració de les noves tecnologies per aconseguir que els membres de la nostra comunitat educativa siguin competents en les TAC. I ser una escola verda amb uns clars valors mediambientals.

Si voleu veure el document cliqueu aquí