Reunions Inici de Curs

Benvolgudes famílies,

Ja hem començat el curs i, com sempre,  tenim moltes novetats!!

Per això, us convoquem a les Reunions d’Inici de Curs que tindran lloc els següents dies:

DILLUNS 25 SETEMBRE – CICLE INICIAL

DIMARTS 26 SETEMBRE – EDUCACIÓ INFANTIL

DIJOUS 28 SETEMBRE – CICLE MITJÀ

DIMARTS 10 OCTUBRE – CICLE SUPERIOR

Totes les reunions seran a les 16:45h al Teatre de l’escola.

És molt important que assistiu a les reunions per assabentar-se de tot allò relacionat amb l’educació dels vostres fills i filles al llarg del curs escolar.

Per garantir el bon funcionament, us preguem que assistiu sense els vostres fills i filles.

L’AMPA oferirà el servei d’Acollida, el qual haureu de reservar abans del proper divendres 21 (preu 1€) per garantir el servei de monitoratge. No es podrà quedar cap nen/a sol/a al pati de l’escola.