Jornada Transversal i TAC

Aquest dijous 24 de maig hem participat a la Jornada Transversal i TAC del Baix Llobregat. Ha estat una jornada molt enriquidora on hem compartit diferents experiències amb altres centres per tal de fomentar la competència digital docent.

Nosaltres hem presentat la ponència Gamificació amb ClassCraft amb les alumnes de sisè, la Marina i la Lucía, que de la mà del seu mestre d’Anglès i de la Directora de l’escola, han fet una gran feina compartint allò que realitzen dia a dia a l’aula. Moltes felicitats noies!!

Aquí us deixem la página web on està penjada la informació de la Jornada.