Roba de l’escola

L’AMPA de l’escola us ofereix aquest servei:

La bata de l’escola, la bosseta, el xandall, la samarreta de màniga llarga i/o curta, etc.

Poseu-vos en contacte amb l’AMPA per aconseguir la vostra!!!

Els divendres de 16:30h a 17:30 hores,  o al correu electrònic següent:

montserratina.ampa@gmail.com

* Ús de la bata a l’escola:

Es recomana la utilització de la bata a tots els nens i nenes d’Educació Infantil. Els divendres la portaran a casa per rentar-la.

En el Cicle Inicial s’utilitzarà la bata sempre que sigui necessari (per exemple, a l’hora de plàstica). Quan estigui bruta, la portaran a casa per rentar.

MOLT IMPORTANT!! Caldrà cosir una veta per la part de dins amb el seu nom. Fareu el mateix amb qualsevol peça de roba que hagin de portar a l’escola i s’hagin de treure. D’aquesta manera ho penjaran més fàcilment al seu lloc.

* Ús del xandall a l’escola:

Cal que tot l’alumnat porti roba esportiva i vambes els dies que realitzi Psicomotricitat, Piscina o Educació Física.