Esport a l’Escola

La nostra escola participa en el Pla Català d’Esport a l’Escola. L’AMPA s’encarrega de gestionar les activitats esportives extraescolars amb l’avantatge que els alumnes poden practicar esport al mateix centre sense haver-se de desplaçar. Algunes de les activitats ofertades són futbol, multiesport, hip-hop, tennis, natació a càrrec del Club Natació Caldes, entre d’altres…

pcee

El Pla es basa en una sèrie d’actuacions:

– Creació de les Associacions Esportives Escolars als centres educatius, amb la participació activa dels alumnes de secundària i de la resta de la comunitat educativa (equip directiu i AMPA), així com d’exalumnes o d’altres persones o entitats del barri.
Coordinació de les activitats, per mitjà d’un professor/a del centre educatiu, principalment d’Educació Física (amb incentius com la reducció horària i un complement econòmic).
– Col·laboració entre el centre educatiu, l’ajuntament i el consell esportiu corresponent.
Dinamització per part dels líders del centre educatiu o del barri.
Oferta d’activitats físiques i esportives que responguin als interessos i demandes canviants dels nois i de les noies.