Mediació

Després d’haver fet la formació de mediació amb l’Eva, mediadora de l’Ajuntament de Caldes i l’Esperança, cap d’estudis de l’escola, comencem la mediació al pati.

És un repte per nosaltres ajudar als nostres companys si tenen algun conflicte a l’hora del pati.

Els mediadors de l’escola intentem ajudar a solucionar els conflictes, ho fem d’una manera imparcial, no donem la raó a una part ni a l’altra. El que ens expliquen és confidencial i les dues parts han d’estar d’acord a venir a parlar amb nosaltres.

Solucionar els conflictes a través del diàlegafavoreix el creixement personal i l’aprenentatge: posar paraules, saber expressar els sentiments i les idees, fer servir els arguments,…

Tenim dos grups de mediadors, el grup A i el grup B. Us deixem els videos de presentació de mediadors.