CS Jornades de Convivència

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Manolo Hugué conjuntament amb els alumnes de servei de mediació de 3r i 4t d’ESO, han organitzat unes jornades de convivència pels alumnes de les escoles públiques de Primària de Caldes de Montbui. Aquesta activitat ha estat organitzada dins l’àrea d’Educació Física com a projecte de creació d’una empresa esportiva.

Ha estat avui, dia 9 de juny, al parc de Can Rius.

Els alumnes s’han organitzat en 16 grups i havien de passar per diferents proves seguint un mapa d’orientació. En acabar, s’han fet una fotografia de grup, els hi han donat un diploma de participació i una bossa amb alguns regals. S’ho han passat molt bé!

ENLLAÇ A LES FOTOGRAFIES PUBLICADES A LA WEB DE L’INS MANOLO HUGUÉ