ESCOLA NOVA 21

Aquest curs l’escola ha encetat un procés de reflexió important per part de tot l’equip docent. Des de fa un temps ens estem qúestionant com estimular la capacitat d’aprenentatge dels nostres alumnes i les seves habilitats i potencialitats personals.

De cara al curs vinent, ens proposem desenvolupar, en la mesura de les nostres possibilitats, iniciatives d’innovació pedagògica.

Al mateix temps, amb el suport del Claustre i el Consell Escolar, hem acordat adherir-nos al Programa Escola Nova 21 ja que compartim els objectius d’una escola avançada.

ConformitatClaustre_Esc_MONTBUI

ConformitatConsell_Esc_MONTBUI