Contes en família

Aquest dijous, dia 26 d’abril, es va fer la segona activitat de contes, a la Plaça del Roure Gros.

Els alumnes que van preparar l’activitat van ser nens i nenes de 3r. i 6è.

Els contes preparats i representats van ser Què llegeixen els animals abans d’anar a dormir (autors: Noé Carlain i Nicolas Duffaut, editorial: Editorial Juventud) i La rateta que llegia a l’escaleta (autors: Vivim del cuentu, editorial: Baula).

A més, dues mares de l’escola, la Mireia i la Lali, ens van explicar i representar amb titelles La llegenda de Sant Jordi.

En acabar, tothom va aplaudir la feina dels nostres alumnes i de les mares.  Felicitats a tots!

Libros antiguos: TEATRE DE TITELLES. OBRA Nº 7. EL TITELLA ENAMORAT. LLUIS MILLÁ I REIG. EDITORIAL MILLÁ, S/D. - Foto 1 - 96826458Resultat d'imatges de 37 tortugas

Aquest dijous, dia 15 de febrer, es va fer una activitat de contes a la biblioteca de l’escola.

Els encarregats de dur a terme aquesta activitat van ser alumnes de 3r. i 6è.

Les alumnes de 3r s’havien preparat la lectura del llibre 37 tortugas (autor: Pablo Albo, editorial: Mil y un Cuentos) i a continuació els alumnes de 6è van representar l’obra de titelles (essent ells mateixos els titelles) El titella enamorat (autor: Lluís Millà)

El públic va aplaudir el merescut treball dels nostres alumnes. Felicitats nois i noies!

A la biblioteca trobareu llibres tan divertits com els que ens van llegir i representar.

Convidem a pares, mares i avis a animar-se a omplir una sessió de contes a la biblioteca.