EI1 Experimentació

Les Orenetes i els Pardals anem a l’aula de reforç i experimentem amb diferents materials. No hi anem el grup sencer, sinó un grup format per 8 alumnes. La resta d’alumnes es queda a l’aula a fer racons de treball.

A l’aula de reforç, intentem fer activitats on els nens lliurement puguin experimentar amb els diferents materials proposats.

Aquest trimestre hem experimentat amb sorra i pasta crua. Hem anat també a la taula de llum on amb teles, robes, papers de cel·lofana, peces de colors i pa ratllat, hem pogut veure i experimentar els contrastos de la llum.

Per últim, hem experimentat amb el gel i després hem fet glaçons de pintura i els hem fet servir per pintar.