Benvinguts/des a l’Escola Montbui

CS1 fa Acrosport

Durant bona part d’aquest tercer trimestre els nois i noies de CS1 han fet Acrosport a Educació Física. L’Acrosport és una activitat molt completa ja que combina molts continguts: habilitats gimnàstiques, equilibri, control postural, flexibilitat, força, treball en grup, imaginació, ritme…
Com a cloenda… Llegeix més»

Proves Cangur

Un altre any més, els nostres alumnes de CS1 i CS2 han participat en les proves Cangur. El Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional “Le Kangourou sans Frontières” per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat, i que a Catalunya… Llegeix més»

Lecxit: cloenda

El dijous 28 d’abril vam celebrar la cloenda del programa LECXIT a la Sala Noble de Can Rius. Van estar els/les alumnes, les seves famílies, els/les mentor/es i representants de les escoles i de l’Ajuntament.
La valoració global ha estat molt positiva i es… Llegeix més»

Sant Jordi

Per celebrar Sant Jordi a l’escola hem fet diferents activitats:

La màgia de les lletres: hem fet grups intercicle (alumnes grans i petits junts) i hem treballat diverses activitats de llengua.

CI1A-CS1A (2)

Danses: els nens i les nenes de 2n., 4t. i 5è. han preparat unes danses que ens han mostrat a la resta de l’escola.

Sant Jordi 025

Conta – contes: alguns pares i mares han vingut a explicar-nos contes.

CI1A (10)

FEM TEATRE

Els alumnes de CS2B representaran l’obra Sant Jordi, la princesa i el drac, la llegenda més popular el dijous dia 21 a la tarda, per als alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior i al vespre per a pares i familiars.
Us convidem a venir a… Llegeix més»

24.456 SALTS !

Enhorabona nens, nenes, mestres, monitors/es i personal de servei !

L’activitat “Saltem tots junts” que vam realitzar per celebrar el dia mundial de la salut va tenir un resultat final de 24.456 salts.

Estar clar que si la salut es mesura pel nombre de salts som una escola molt SALUDABLE!

IMG_5756r

Eleccions Setmana Temàtica 2016-17

El dijous, 14 d’abril vam fer unes eleccions per triar el tema de la Setmana Temàtica del curs vinent.
La participació ha estat d’un 96,70%
Els resultats són els següents:
LA MÀGIA:   E. INFANTIL – 44 / C. INICIAL – 28 / C. MITJÀ – 24 /… Llegeix més»

CM2 El Gran Dictat

Els nens i nenes de 4rt vam participar el dimarts dia 12 d’abril com a públic en el programa “El Gran Dictat” de TV3. Va ser una experiència divertida anar junts a Barcelona fins tard.
Van veure l’Óscar Dalmau i el doctor Xivite que guanyava quasi… Llegeix més»

LECXIT

Dintre del programa LECXIT el dimarts dia 5 d’abril els infants acompanyats dels seus mentors van anar a la Biblioteca Municipal i van fer una activitat especial, un laboratori de lectura anomenat “Contes més sentits amb els cinc sentits”.
Va ser molt interessant descobrir… Llegeix més»

SardaTIC “Anem a ballar!”

Diumenge 10 d’abril a les 18h a Can Rius es celebrarà la trobada/ballada final on compartirem amb les altres escoles el què ha suposat la participació en el projecte.
Us hi esperem!

Lecxit: millorar la comprensió lectora en parella

Llegir és imaginar.
Llegir és créixer.
Llegir és gaudir.
Llegir és un bon pla!
El programa LECXIT segueix endavant amb compromís i il•lusió per part de tots els participants.
Us deixem l’enllaç amb la notícia que va sortir al canal de televisió VOTV:

L’Escola a la Ràdio

Un grup d’alumnes de l’escola van anar a gravar el programa El Montbuienc el dia 23 de febrer de 2016 dins de l’activitat L’Escola a la Ràdio.
Aquesta gravació va ser enregistrada pel canal VOTV i Vallès Visió per a un reportatge del programa Planeta Canalla,… Llegeix més»

Teatre a l’escola

Els alumnes de CS2A representaran l’obra CAVALLER A LA FORÇA el proper dijous dia 25 de febrer a 2/4 de 9 del vespre.

Us convidem a venir a veure-la!