Benvinguts/des a l’Escola Montbui

JORNADA DE PORTES OBERTES

Us convidem a conèixer la nostra escola

DIMECRES, 24 de FEBRER de 2016 a 2/4 de 6

Preinscripció curs 2016-17

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ

Del 30 de març al 7 d’abril, per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Educació Viària

Aquests dies els alumnes de EI3, CI2, CM2 i CS2 estan fent activitats d’Educació Viària en col·laboració amb la Policia Local.

índice

Setmana Temàtica

Endinsa’t en el món selvàtic!!!

Durant la Setmana Temàtica d’aquest curs hem treballat diferents selves del nostre planeta.  Hem après moltíssimes coses de la fauna, de la flora, de les tribus,… que hi viuen i també hem creat la nostra pròpia selva a l’escola.

Nadal a l’escola

La festa de Nadal ja s’acosta i una de les activitats que estem preparant és el concert de nadales.

Aquí teniu els enllaços per poder practicar a casa:

EI1: L’hivern ja ha arribat

EI2: Les joguines

EI3: El Nadal ja és aquí

CI1:  He fet el pessebre

CI2:  El rei negre

CM1:  El cucut de l’avi

CM2:  La marxa dels reis

CS1:  Barbershop Blues

CS2: Jingle Bell Rock

LECXIT

Ja hem començat el programa LECXIT a la nostra escola!
Aquest curs hi participem 10 alumnes …. i 10 mentors que desinteressadament acompanyen a cada infant en la millora de la comprensió lectora i contribueixen a ajudar-lo a gaudir de la lectura.
Millorar la lectura és una eina per aconseguir l’èxit educatiu, i ho fem d’una forma lúdica i amena gràcies al voluntariat i a la implicació de l’entorn dels nens i nenes que participem en el programa.
El primer dia, amb l’ajuda del Ferran -el dinamitzador de la biblioteca escolar- vam fer una gimcana per tota l’escola i d’aquesta manera vam conèixer la nostra parella de lectura. Va ser un començament molt lúdic, distès i divertit. Aquí teniu algunes fotos d’aquest primer dia.

CS2 A la radio

Com cada any, els alumnes de cicle superior II participem amb el programa de Ràdio Caldes,, anomenat “L’Escola a la Ràdio”. Hem iniciat amb una xerrada sobre la ràdio i una visita a les instal·lacions. Aviat començarem anar a gravar els nostres programes. Us animem que ens escolteu els dimarts a partir de 11.30h a l’emisora 107.8FM i des de www.radiocaldes.cat.

Kilòmetres de Solidaritat

L’Escola Montbui, a través de l’AMPA, s’ha adherit a la campanya “Kilòmetres de Solidaritat” que promou l’ONG Save the Children, amb l’objectiu de lluitar contra la desnutrició infantil en els països del Sahel africà.

L’acte central de la iniciativa solidària a Caldes de Montbui serà una concentració de patinets oberta a tothom que tindrà lloc el proper divendres 16 d’octubre a partir de les 17h als carrers de les Corts Catalanes (des de Narcís Monturiol) i Joan de la Cierva.

CS Jornades de Convivència

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Manolo Hugué conjuntament amb els alumnes de servei de mediació de 3r i 4t d’ESO, han organitzat unes jornades de convivència pels alumnes de les escoles públiques de Primària de Caldes de Montbui. Aquesta activitat ha estat… Llegeix més»

3a Reunió Assemblea de Classe

Avui hem fet l’última Assemblea de Delegats de Classe d’aquest curs. Volem felicitar a les famílies per la feina que han fet al pati, ens ha agradat molt!!!
Avui els alumnes de CS hem sortit al pati de sorra i podem dir que el circuit de… Llegeix més»

Convocatòria d’ajuts del curs 2015/16

S’ha aprovat la convocatòria dels ajuts econòmics per material escolar i llibres, així com les de colònies i crèdit de síntesi del curs 2015/16.
Aquí teniu l’enllaç als documents de la sol·licitud dels ajuts juntament amb la de l’ajut per assistència a menjador escolar segons les Bases… Llegeix més»

CS1 participa al concurs +Mates

El dissabte 18 d’abril, 4 alumnes de CS1, triats pels seus companys/es de classe, van participar a la fase final del concurs +Mates. Es va celebrar a l’Escola La Sínia de Cerdanyola del Vallès, on es van reunir més de 300 alumnes i 80 mestres… Llegeix més»

SARDATIC “Anem a ballar!”

ANEM A BALLAR!

Diumenge 19 d’abril a les 18h a Can Rius es celebrarà la trobada/ballada final on compartirem amb les altres escoles el què ha suposat la participació en el projecte.
Us hi esperem!