Benvinguts/des a la nova web de l’Escola Montbui

PORTES OBERTES: 4 DE MARÇ DE 2015.

A les 17.30h, xerrada informativa i tot seguit, visita guiada.

Audicó cobla SardaTIC

Dijous 26 de febrer al matí, els alumnes de CM2 van anar a la Casa dels Mestres a veure un concert de la Cobla del SardaTIC. Va ser molt divertit i didàctic. Els músics tocaven molt bé els instruments i van fer unes explicacions molt interessants… Llegir més»

El Gran Dictat de CM2

Els alumnes de CM2 treballem l’ortografia del català de forma divertida amb el “Gran Dictat”. Que tremolin els concursants de TV3 que venim trepitjant fort!

Foto prova ulleres

L’Arc del Reciclatge

Seguint amb el projecte de cura del medi ambient que vam iniciar el curs passat, volem donar una segona oportunitat a objectes que ens acompanyen en el nostre dia a dia. Aquest Arc del Reciclatge s’ha creat gràcies a la col.laboració de tots/es els alumnes.

IMG_20150225_180012

Projecte LECXIT

Hem començat el projecte LECXIT!

Un grup d’alumnes de CM2 i CS participen en aquest projecte per millorar la comprensió lectora.

És molt divertit perquè ho fan de forma lúdica i divertida.

Cada alumne té un mentor, que és qui l’ajuda en aquest procés.

L’ARBRE DE LA PLAÇA DEL ROURE GROS

Ja tenim un arbre artístic a la Plaça del Roure Gros (espai cobert on es fa el bibliopati). Ha estat possible gràcies a la col·laboració d’unes mares artistes i l’ajuda dels alumnes de C.Inicial2 i C.Superior2.

Notícies

Comunicat conjunt de l’Ajuntament de Caldes de Montbui i les direccions dels centres en relació amb la reunió al Departament d’Ensenyament sobre l’oferta educativa pel curs vinent.
Comunicat escoles

Fotografies de l’aula

Al Menú principal trobareu l’apartat CICLES

Dins de cada cicle penjarem les fotografies.

Les podreu descarregar a través dels Àlbums Picasa.

Moltes gràcies