Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

Preinscripció i matrícula 2018-19

Esteu interessats en conèixer el nostre projecte educatiu i no vau poder assistir a la Jornada de Portes Obertes? El proper dimecres 4 d’abril a 2/4 de 10 farem una visita guiada pel centre. Inscripcions. enllaç.

Documentació i criteris de prioritat: enllaç

Oferta de places escolars: Oferta de places

Full de preinscripció: Document

Calendari de preinscripció i matriculació: El termini de presentació de sol·licituds previst per al segon cicle d’educació infantil i primària serà del 13 al 24 d’abril de 2018.

FASES DEL PROCÈS  DE PREINSCRIPCIÓ DATES
DIFUSIÓ DE L’OFERTA 9 ABRIL
PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ DEL 13 AL 24 D’ABRIL
PUBLICACIÓ DE LES LLISTES AMB BAREM PROVISIONAL 3 DE MAIG
PRESENTACIÓ DE RECLAMACIONS DEL 4 AL 8 DE MAIG
PUBLICACIÓ DE LLISTES AMB EL BAREM DEFINITIU UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS 10 DE MAIG
SORTEIG DEL NÚMERO (EN CAS D’EMPAT) 11 DE MAIG
PUBLICACIÓ DE LES LLISTES ORDENADES DEFINITIVES 15 DE MAIG
PUBLICACIÓ DE LLISTA D’ADMESOS 12 DE JUNY
REUNIÓ FAMÍLIES NOVES AL CENTRE PENDENT DE CONFIRMACIÓ
MATRICULACIÓ DEL 21 AL 27 DE JUNY

Aprenem a l’escola

Us presentem un vídeo on els alumnes de l’escola expliquen els Projectes Singulars.

Aquí us ensenyem un vídeo on queden reflectides les activitats que es fan a la Comunitat de Petits.

Robots a l’escola

A l’escola ens hem iniciat en el món de la robòtica, gràcies a uns simpàtics robots que ens han vingut a visitar: els Bee-Bots.  Prèviament vam poder practicar a les tauletes digitals una aplicació per jugar amb aquests robots.

Els alumnes de 6è. havien triat treballar el projecte de la intel·ligència artificial i, a més dels Bee-Bots, han conegut altres programes i robots com: Scratch, Pro-Bot, MBot i Lego WeDo.

Espais d’aprenentatge

Els espais són diferents ambients amb materials i propostes variades que permeten a l’infant desenvolupar les seves capacitats, com l’autonomia, la manipulació, l’experimentació, la descoberta i el coneixement d’un mateix.  A partir del joc espontani i de les relacions que s’estableixen amb els iguals (de… Llegeix més»

Sortim al diari!

El diari digital El 9 Nou.CAT s’ha fet ressò de la Diada Matemàtica, que vam celebrar el passat dimarts. Així com de la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de Catalunya que va tenir lloc el dissabte a la nostra escola.
Us adjuntem l’enllaç a la pàgina
Llegeix més»

II Trobada Interescolar a+a+

Aquest matí hem celebrat  la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de tot Catalunya. Una seixantena de mestres, representants de 23 escoles, ens hem reunit a la nostra escola per intercanviar experiències. Com a centre acollidor hem explicat com estem portant a terme el procés de… Llegeix més»

Recollida de piles

Dins el projecte de cura del medi ambient que portem a terme a l’escola, participem en el concurs “Les piles a l’Apilo”, una campanya de recollida selectiva de piles, bateries i acumuladors esgotats.… Llegeix més»

Fira de Nadal

El proper cap de setmana, dies 2 i 3 de desembre de 9 a les 21h, els alumnes de sisè posaran una parada a la Fira de Nadal.
Us animem a passar-hi per veure i comprar tot el que han estat preparant!

Mediació

Després d’haver fet la formació de mediació amb l’Eva, mediadora de l’Ajuntament de Caldes i l’Esperança, cap d’estudis de l’escola, comencem la mediació al pati.… Llegeix més»

Reunions de classe

Ja tenim les dates de la 2a reunió de famílies.
P3: dia 30 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda
P4: dia 4 de desembre a 2/4 de 6 de la tarda
P5: dia 28 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda
1r: dia 16… Llegeix més»

Hem iniciat LECXIT 2017

“Estimem els llibres i la lectura”
Un curs més, gràcies a la col·laboració dels voluntaris, hem iniciat el programa d’acompanyament LECXIT. L’objectiu d’aquest és incrementar l’èxit educatiu dels nens i nenes treballant la lectura d’una manera lúdica i amena. Esperem gaudir de l’experiència!

Jornada de Patis

Èxit de participació de famílies a la Jornada de Patis. Moltes gràcies a tots i totes els que hi cavat, plantat, pintat… per aconseguir que els nostres nens puguin gaudir d’uns espais molt més acollidors i pedagògics.

Manifest per la democràcia

L’Escola Montbui condemna enèrgicament les reaccions violentes que han tingut lloc aquest passat 1 d’octubre. Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.
Com a docents,… Llegeix més»

Setmana de la Mobilitat

Un any més l’Ajuntament de Caldes s’ha adherit a la Setmana de la mobilitat sostenible. A l’escola ho hem celebrat amb una cercavila.
L’Ajuntament  també ha organitzat un joc per fer en família anomenat “Aventura’t per la mobilitat sostenible”. El podeu realitzar des del 25 de… Llegeix més»

Iniciem junts un viatge inoblidable!

Benvolgudes famílies,
Reiniciem la tasca educativa amb il•lusió i nous reptes per endavant. Tota la comunitat de l’escola ja estem treballant de valent per programar, organitzar i planificar el nou curs.Durant aquesta primera setmana, hem estat portant a terme dinàmiques de relació, col•laboració i autoestima mitjançant… Llegeix més»