Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

Comunicat

Davant els greus i excepcionals esdeveniments que estem vivint aquests dies, l’equip pedagògic de l’Escola Montbui, volem manifestar que el diàleg i el consens són les vies imprescindibles per arribar a acords. Les mesures repressives, de por o de força, no faciliten en cap cas… Llegeix més»

Iniciem junts un viatge inoblidable!

Benvolgudes famílies,
Reiniciem la tasca educativa amb il•lusió i nous reptes per endavant. Tota la comunitat de l’escola ja estem treballant de valent per programar, organitzar i planificar el nou curs.Durant aquesta primera setmana, hem estat portant a terme dinàmiques de relació, col•laboració i autoestima mitjançant… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Us recordem les dates de les reunions de famílies d’inici de curs:
PETITS: dia 7 de setembre a les 6 de la tarda
MITJANS: dia 13 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
GRANS: dia 14 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda
MENJADOR: dia… Llegeix més»

Equip Docent curs 17-18

L’equip docent us dona la benvinguda al curs 17-18:

P3A. Orenetes          Elena Bernal
P3B. Pardals            Anna Álvarez
P4A. Eriçons            Roser Roca
P4B. Guineus           Sílvia Sánchez
P5A. Granotes         Rosa Pérez
P5B. Tortugues… Llegeix més»

Innovació

Aquests dies estem fent Claustres de reflexió i propostes per al curs vinent. Repensem l’escola! Seguim treballant per a millorar!

COMIAT MARIA TERESA MOLIST

Una altra de les emocions fortes que vivim aquests dies és el comiat de les companyes i companys mestres que es jubilen.

Enguany li ha tocat a la Maria Teresa Molist.

Moltes gràcies per la teva dedicació durant tants anys i molta sort i felicitat en aquesta nova etapa!

FESTA DE COMIAT DE 6è

Com cada any vivim dies d’emocions. I sens dubte una de les més fortes és el comiat dels nois i noies de sisè.

La majoria han passat 9 anys creixent i aprenent en aquesta escola, i els mestres també hem après molt de vosaltres!

Us desitgem molta sort i us trobarem a faltar!

Final de curs

Per celebrar el final de curs, demà els alumnes de Primària anem a la piscina!!!
Els de Cicle Inicial i Superior anirem a la piscina de La Font dels Enamorats i els de Cicle Mitjà, a la piscina del càmping de El Pasqualet.
Els petitons es queden… Llegeix més»

Joves mediadors al pati

L’ Ajuntament de Caldes de Montbui, en data del 9 de juny, ha fet el següent comunicat de premsa:

Infants de l’Escola Montbui dels cursos de 4r a 6è de primària han participat en un projecte de mediadors de pati coordinat pel Servei de Mediació de… Llegeix més»

TEATRE

El dia 2 de juny els nens i les nenes d’EI3 ens van representar una obra de teatre:

EL CARNAVAL DELS ANIMALS, de Camille Saint-Saëns.

Podeu veure el vídeo de l’obra a la pestanya d’Educació Infantil.

TEATRE

El dia 26 els nens i nenes de CM1 ens van representar vuit petites obres de teatre.
Aquestes obres les van escriure els propis alumnes, amb alguna ajuda de les mestres. També van fer els decorats, van decidir i buscar el vestuari i el material necessari… Llegeix més»

Consell d’Infants

Ahir es va celebrar l’Audiència Pública dels Consell d’Infants, a la Sala de Plens de l’Ajuntament. Els consellers de les diferents escoles van resumir les activitats que han anat portant a terme al llarg del curs i ens van explicar el que més els havia… Llegeix més»

Beques curs 2017-18

Us informem que ja s’ha publicat la convocatòria de beques (menjador, convivències, llibres de text i material didàctic) per al curs 2017-18.

Les famílies interessades poden recollir la informació i els impresos a la secretaria de l’escola o descarregar-los de la pàgina web de l’Ajuntament.
El termini… Llegeix més»

Lecxit

Ahir vam celebrar la cloenda del programa Lecxit, a la sala noble de Can Rius. El nostre agraïment als voluntaris. Sense ells, el programa no seria possible.

Festa de Sant Jordi

Tota l’escola hem celebrat Sant Jordi amb una gran festa!
Hem fet gimcanes de jocs:

Els nens i les nenes d’EI3, CI2, CM2 i CS1 han ballat unes danses que tothom hem pogut gaudir:
EI3: la dansa dels amics
CI2: Patatuf
CM2: Entrada Galop i Sarda… Llegeix més»

Sant Jordi

Avui celebrem la diada de sant Jordi amb diferents activitats: gimcana, danses, conta-contes…
L’AMPA posarà, com és habitual, la paradeta de llibres i roses de sucre.
Enguany, també hi trobareu els punts de llibre que els vostres fills han pintat per a col·laborar amb l’ONG Save the… Llegeix més»

Música per entrar

Aquesta setmana els alumnes de CI2A han escollit la cançó Gonna Fly Now, banda sonora de la pel·lícula Rocky, de l’any 1976. És una cançó instrumental.

Setmana Temàtica

Recordeu que la setmana temàtica serà del 3 al 7 d’abril i que enguany el tema a tractar és ELS ESPORTS.
El lema escollit és Viu actiu, viu millor!
Durant aquests dies tota l’escola treballem un mateix tema amb profunditat i portem a terme activitats diferents com… Llegeix més»