Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

Beques i Ajuts curs 2018-19

BEQUES CURS 2018-19

Us informem que s’ha obert la convocatòria d’ajuts de menjador del Consell Comarcal, així com la convocatòria d’ajuts municipals per a material i llibres, i colònies i crèdits de síntesi.
Terminis de presentació:
material escolar i colònies: del 21 de maig a l’1 de juny
menjador:… Llegeix més»

Sortides de la setmana

Sortides i Activitats de la setmana del 14 al 18 de maig
Els dies 14 i 15 els Les Granotes i Les Tortugues aniran de convivències a Can Saiol, a Moià.
El dimecres, 16 Els Pardals visitaran la Biblioteca Municipal i els alumnes de 5è i 6è… Llegeix més»

P5 Teatre: l’escola, un petit món

L’escola és un petit món que construïm entre tots i totes.

Un lloc on creem relacions i estrets vincles, on s’uneix l’experiència i les vivències de tots i cadascun de nosaltres.

Un espai on junts fem de les petites coses, grans meravelles.

On els conflictes s’aprenen a resoldre parlant.

L’escola escolta el ritme de de cadascú i entre tots creem el nostre propi.

On encara que a vegades sembli un caos, les coses flueixen sense accidents ni topades.

I on mai ningú ha de sentir que se li escapa el tren. Perquè entre tots ens acompanyem i acabem obrint-nos al món que ens espera.

Robots a l’escola

A l’escola ens hem iniciat en el món de la robòtica, gràcies a uns simpàtics robots que ens han vingut a visitar: els Bee-Bots.  Prèviament vam poder practicar a les tauletes digitals una aplicació per jugar amb aquests robots.

Els alumnes de 6è. havien triat treballar el projecte de la intel·ligència artificial i, a més dels Bee-Bots, han conegut altres programes i robots com: Scratch, Pro-Bot, MBot i Lego WeDo.

Espais d’aprenentatge

Els espais són diferents ambients amb materials i propostes variades que permeten a l’infant desenvolupar les seves capacitats, com l’autonomia, la manipulació, l’experimentació, la descoberta i el coneixement d’un mateix.  A partir del joc espontani i de les relacions que s’estableixen amb els iguals (de… Llegeix més»

Sortim al diari!

El diari digital El 9 Nou.CAT s’ha fet ressò de la Diada Matemàtica, que vam celebrar el passat dimarts. Així com de la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de Catalunya que va tenir lloc el dissabte a la nostra escola.
Us adjuntem l’enllaç a la pàgina
Llegeix més»

II Trobada Interescolar a+a+

Aquest matí hem celebrat  la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de tot Catalunya. Una seixantena de mestres, representants de 23 escoles, ens hem reunit a la nostra escola per intercanviar experiències. Com a centre acollidor hem explicat com estem portant a terme el procés de… Llegeix més»

Recollida de piles

Dins el projecte de cura del medi ambient que portem a terme a l’escola, participem en el concurs “Les piles a l’Apilo”, una campanya de recollida selectiva de piles, bateries i acumuladors esgotats.… Llegeix més»

Fira de Nadal

El proper cap de setmana, dies 2 i 3 de desembre de 9 a les 21h, els alumnes de sisè posaran una parada a la Fira de Nadal.
Us animem a passar-hi per veure i comprar tot el que han estat preparant!

Mediació

Després d’haver fet la formació de mediació amb l’Eva, mediadora de l’Ajuntament de Caldes i l’Esperança, cap d’estudis de l’escola, comencem la mediació al pati.… Llegeix més»

Reunions de classe

Ja tenim les dates de la 2a reunió de famílies.
P3: dia 30 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda
P4: dia 4 de desembre a 2/4 de 6 de la tarda