Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Si vols anar més ràpid, camina sol;
si vols arribar lluny, ves acompanyat.
                                                                      proverbi africà

3r. Teatre: la caputxeta forçuda

El divendres 1 de juny els alumnes de 3r. van representar una obra de teatre.  Les mestres van dir unes paraules:

“En primer lloc ens agradaria felicitar al tots els alumnes de 3r pel gran esforç que han fet per tirar endavant aquesta obra de teatre. S’han esforçat i han treballat molt i sobretot han estat un equip. Preparant l’obra, assajant, pensant en el vestuari, equivocant-se… s’han adonat de la importància de treballar en grup (en aquest cas un grup de 50 alumnes, que no és poc), han après el valor de l’ajuda (tant de rebre-la com d’oferir-la), del companyerisme, de la confiança a cada un d’ells i a si mateixos, a sentir-se igual d’importants sense ningú per sobre de ningú. I no ho haurien aconseguit si no haguessin anat tots junts i a una.

En segon lloc agraïr la feina a casa de tots els pares i mares, que segur que us heu après els papers dels vostres fills! I sobretot la col·laboració espectacular del Bruno Carriqui, que ens ha construït la casa de la caputxeta i de l’Eli Albacete que ha preparat els balls dels arbres i les flors.

I per acabar volem donar les gràcies al Ferran Puertas per tots els consells desinteressats, et trobem a faltar, Ferran!

MOLTES GRÀCIES!”

6è. Teatre: el pas del temps

El passat divendres 25 de maig els nens i nenes de sisè vam representar l’obra de teatre titulada “ EL PAS DEL TEMPS”. Va ser un musical molt bonic, redactat i dissenyat pels propis alumnes. Ha estat un bon mitjà per expressar sentiments, per explicar històries i per connectar amb les altres persones. Felicitem a tots els alumnes per la seva gran interpretació i escenificació!

Aquí teniu l’obra. Esperem que us agradi!

Consell d’Infants

El dilluns dia 28 es va celebrar l’Audiència Pública Infantil a la Sala de Plens de l’Ajuntament, en la qual els consellers del Consell d’Infants ens van informar sobre el treball que han fet al llarg del curs.
Bona feina!

Beques i Ajuts curs 2018-19

BEQUES CURS 2018-19

Us informem que s’ha obert la convocatòria d’ajuts de menjador del Consell Comarcal, així com la convocatòria d’ajuts municipals per a material i llibres, i colònies i crèdits de síntesi.
Terminis de presentació:
material escolar i colònies: del 21 de maig a l’1 de juny
menjador:… Llegeix més»

Sortides de la setmana

Sortides i Activitats de la setmana del 14 al 18 de maig
Els dies 14 i 15 els Les Granotes i Les Tortugues aniran de convivències a Can Saiol, a Moià.
El dimecres, 16 Els Pardals visitaran la Biblioteca Municipal i els alumnes de 5è i 6è… Llegeix més»

P5 Teatre: l’escola, un petit món

L’escola és un petit món que construïm entre tots i totes.

Un lloc on creem relacions i estrets vincles, on s’uneix l’experiència i les vivències de tots i cadascun de nosaltres.

Un espai on junts fem de les petites coses, grans meravelles.

On els conflictes s’aprenen a resoldre parlant.

L’escola escolta el ritme de de cadascú i entre tots creem el nostre propi.

On encara que a vegades sembli un caos, les coses flueixen sense accidents ni topades.

I on mai ningú ha de sentir que se li escapa el tren. Perquè entre tots ens acompanyem i acabem obrint-nos al món que ens espera.

Robots a l’escola

A l’escola ens hem iniciat en el món de la robòtica, gràcies a uns simpàtics robots que ens han vingut a visitar: els Bee-Bots.  Prèviament vam poder practicar a les tauletes digitals una aplicació per jugar amb aquests robots.

Els alumnes de 6è. havien triat treballar el projecte de la intel·ligència artificial i, a més dels Bee-Bots, han conegut altres programes i robots com: Scratch, Pro-Bot, MBot i Lego WeDo.

Espais d’aprenentatge

Els espais són diferents ambients amb materials i propostes variades que permeten a l’infant desenvolupar les seves capacitats, com l’autonomia, la manipulació, l’experimentació, la descoberta i el coneixement d’un mateix.  A partir del joc espontani i de les relacions que s’estableixen amb els iguals (de… Llegeix més»

Sortim al diari!

El diari digital El 9 Nou.CAT s’ha fet ressò de la Diada Matemàtica, que vam celebrar el passat dimarts. Així com de la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de Catalunya que va tenir lloc el dissabte a la nostra escola.
Us adjuntem l’enllaç a la pàgina
Llegeix més»

II Trobada Interescolar a+a+

Aquest matí hem celebrat  la II Trobada Interescolar d’escoles a+a+ de tot Catalunya. Una seixantena de mestres, representants de 23 escoles, ens hem reunit a la nostra escola per intercanviar experiències. Com a centre acollidor hem explicat com estem portant a terme el procés de… Llegeix més»