Benvinguts/des a l’Escola Montbui

Convocatòria d’ajuts del curs 2015/16

S’ha aprovat la convocatòria dels ajuts econòmics per material escolar i llibres, així com les de colònies i crèdit de síntesi del curs 2015/16.
Aquí teniu l’enllaç als documents de la sol·licitud dels ajuts juntament amb la de l’ajut per assistència a menjador escolar segons les Bases… Llegeix més»

Sant Jordi 2015

Per celebrar la Diada de Sant Jordi hem fet vàries activitats que podreu veure a continuació:

DIA 22, TEATRE DE SANT JORDI

Abans de començar l’obra de teatre,

el nostre company i poeta, Manolo Villa ens ha deleïtat amb uns poemes sobre El Roure Gros.

Moltes gràcies Manolo!

manolo

Els alumnes de CS2B han representat l’obra de teatre titulada

“El ingenioso hidalgo Don Quijote de La Mancha”

teatre

DIA 23, BALLADA DE SARDANES

Els alumnes de CM2 han participat en el Projecte SardaTic

i ens han fet una mostra del ball final de Sardanes.

sardanes

EL CONTACONTES

A cada classe han vingut pares i mares a explicar-nos un conte.

Ens ha agradat molt perquè ho han fet molt bé!

contacontes

EL COOPERA-CÒMIC

A la tarda, hem format grups cooperatius on hi havia un alumne de cada nivell

i hem creat còmics amb diferents personatges com la Mafalda o el Tintín

comic

Tota l’escola al Circ Cric

Com a cloenda de la Setmana Temàtica, tots els alumnes i mestres de l’Escola Montbui vam anar al

CIRC CRIC

EDUCACIÓ INFANTIL

ORENETES (1)

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

Circ Cric 001

CICLE SUPERIOR

CS1 participa al concurs +Mates

El dissabte 18 d’abril, 4 alumnes de CS1, triats pels seus companys/es de classe, van participar a la fase final del concurs +Mates. Es va celebrar a l’Escola La Sínia de Cerdanyola del Vallès, on es van reunir més de 300 alumnes i 80 mestres… Llegeix més»

SARDATIC “Anem a ballar!”

ANEM A BALLAR!

Diumenge 19 d’abril a les 18h a Can Rius es celebrarà la trobada/ballada final on compartirem amb les altres escoles el què ha suposat la participació en el projecte.
Us hi esperem!

Audició cobla SardaTIC

20150226_114938

Dijous 26 de febrer al matí, els alumnes de CM2 van anar a la Casa dels Mestres a veure un concert de la Cobla del SardaTIC. Va ser molt divertit i didàctic. Els músics tocaven molt bé els instruments i van fer unes explicacions molt interessants a la vegada que distretes. Alumnes i mestres vam gaudir molt d’aquest concert que forma part del projecte SardaTIC.

Projecte LECXIT

Hem començat el projecte LECXIT!

Un grup d’alumnes de CM2 i CS participen en aquest projecte per millorar la comprensió lectora.

És molt divertit perquè ho fan de forma lúdica i divertida.

Cada alumne té un mentor, que és qui l’ajuda en aquest procés.

1a Assemblea de Delegats

Avui hem fet la primera l’Assemblea de Delegats de Classe d’aquest curs.
Hem parlat dels temes que més ens preocupen als nens i nenes d’aquesta escola . El que més ens agradaria és MILLORAR EL PATI DE SORRA i EL PATI D’E. INFANTIL que hi ha al davant de la biblioteca.IMG_2584
Per tant, proposarem a les Assemblees de classe que es parli d’aquest tema i s’aportin idees per millorar aquests patis.
L’altre tema que també ens preocupa molt és l’ AMISTAT i el RESPECTE ALS COMPANYS i en parlarem més endavant.

La vostra opinió és important!

Com ja sabeu, tenim nova web des de fa un parell de mesos. Per tal de millorar-la, ens agradaria que deixéssiu un comentari en aquest article amb la vostra opinió. Què en penseu? És útil la informació que conté? Quins continguts trobeu a faltar? Quins apartats són els que més visiteu?

Les vostres propostes i suggeriments ens ajudaran a millorar. Moltes gràcies

Xavi Barroso i Sergi Fernández, Hoquei FCBarcelona

Els alumnes de Cicle Superior han treballat l’hoquei a educació física, hem contactat amb els jugadors del FCBarcelona d’hoquei patins, el migcampista Xavi Barroso i el porter Sergi Fernández, tots dos de Caldes de Montbui.

Ens vindran a visitar a l’escola el proper dilluns dia 16 de març. Farem una roda de premsa i després una part breu més pràctica.

Enllaç a la notícia publicada a la web del FCBarcelona

I Proves Cangur 2015

La Societat Catalana de les Matemàtiques organitza a Catalunya les proves Cangur. És el primer any que estan adreçades a alumnes de 5è i 6è de primària.

L’objectiu és estimular l’aprenentatge de les matemàtiques a través de problemes. Són unes proves que es realitzen el mateix dia a nivell europeu.

Aquest curs, hi participaran els alumnes de 5è. Faran la prova el proper dijous 19 de març al matí. La prova consta de 18 problemes amb respostes tancades. La correcció és externa i el centre podrà consultar els resultats a la web del Cangur.

Més informació: http://www.cangur.org/cangprim/2015/difusio_cangur_primaria.pdf

El Gran Dictat de CM2

Els alumnes de CM2 treballem l’ortografia del català de forma divertida amb el “Gran Dictat”. Que tremolin els concursants de TV3 que venim trepitjant fort!

Foto prova ulleres

L’Arc del Reciclatge

Seguint amb el projecte de cura del medi ambient que vam iniciar el curs passat, volem donar una segona oportunitat a objectes que ens acompanyen en el nostre dia a dia. Aquest Arc del Reciclatge s’ha creat gràcies a la col.laboració de tots/es els alumnes.

IMG_20150225_180012

L’ARBRE DE LA PLAÇA DEL ROURE GROS

Ja tenim un arbre artístic a la Plaça del Roure Gros (espai cobert on es fa el bibliopati). Ha estat possible gràcies a la col·laboració d’unes mares artistes i l’ajuda dels alumnes de C.Inicial2 i C.Superior2.