EIA   EIB   EIC   EI5A  1A   1B   2A   2B

3A  3B  4A  4B  5A  5B  6A  6B

English   Educació Física   Música

BALLS DE LES CARAMELLES 2024

Des dels més xics fins als més grans de l’escola, vam gaudir molt realitzant els balls de les Caramelles. Feu clic a la imatge per veure les diferents danses:

Esperem que us agradin!

CARAMELLES 2024

Ahir vam celebrar la Festa de les Caramelles a l’escola. Va ser molt emotiu trobar-nos a la pista per realitzar les danses que feia setmanes que preparàvem. La veritat és que ens ho vam passar molt bé ballant!

Durant el matí, l’alumnat d’Educació Infantil va realitzar la tradicional cantada a diferents punts del poble, seguint la ruta típica, i a la tarda vam sortir a fer els balls populars a la pista de l’escola. Va ser una jornada molt especial carregada de tradició i d’emocions.

Esperem que us agradin les imatges. Us desitgem una molt bona Pasqua!

TALLER DE GRAFITI AMB EL VÍCTOR ESCALANTE

Grafiti, art o vandalisme? Una forma de conèixer aquesta tècnica, aprendre sobre les emocions que hi ha al darrere de cada obra, treballar conjuntament per un objectiu comú, simbolitzar els nostres valors com escola… han estat alguns dels aprenentatges que hem dut a terme a mans del Víctor Escalante. Ha estat tota una experiència per l’alumnat del segon pis!

Feu clic al mural per accedir a l’àlbum. Esperem que us agradin les fotos!