Festa EducArtS!

Un gran matí ple de tallers per tots els nens i nenes de les quatre escoles públiques de la zona nord que participen en el projecte d’EducArts!

Fins a les 11h van poder gaudir de diverses activitats com ara taller de dansa urbana, taller de construcció d’instruments, construcció de sonalls, taller del mural comunitari, la roda de percussió, taller de creació de contes compartits, etc.

A les 11.30h., estavem tots i totes preparades per començar la actuació, que va sortir d’allò més maca!

Ací us deixem unes imatges d’aquesta gran festa i també la famosa rumba de la Zona Nord, creada per l’alumnat del Mestre Morera, el Ferrer i Guàrdia, l’Elisenda de Montcada i el Ciutat Comptal!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *