Aquest matí ha sigut un dia de festa lúdico-educativa!

Avui ha sigut un gran matí de jocs i diversió! Tota l’escola hem fet activitats educatives. A més de fer activitats amb    l’alumnat també han fet millores a les instal·lacions de l’escola, com posar barnús a les estructures de fusta del pati, entre d’altres.

Al llarg del matí hem fet diferents activitats. Els nens i les nenes d’infantil han gaudit de tallers de disfresses, conta contes i un joc de l’abecedari. Els nens i nenes de 1r,2r i 3r han fet bombolles, jocs de taula i un taller de jumping clay. Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è han realitzat  jocs populars, un joc de proves (1 minut to win) i tallers de noves tecnologies.

Ho hem passat molt bé! Gràcies a tots els col·laboradors que han fet possible aquest gran dia!