Sant Jordi

Sant Jordi és una festivitat molt arrelada  a la cultura catalana. Es celebra el 23 d’abril , dia del Llibre i la rosa, símbols de la cultura i l’amor.

A l’escola fem diferents activitats:

Si el dia de Sant Jordi coincideix amb un dia escolar pel matí anem a passejar per Barcelona (CI Via Júlia, CM Palau Robert i CS l’avinguda del Raval). De bon matí els grans de l’escola preparen la paradeta de llibres que donarà l’oportunitat de comprar llibres a bon preu. En cas que sigui un dia diferent al 23 d’abril pel matí fem tallers i activitats diverses relacionades amb la festivitat que celebrem.

Per la tarda fem els Jocs Florals en els quals hi participen tots els alumnes de l’escola amb els àmbits d’expressió escrita i de plàstica. Dies abans els nostres alumnes preparen amb molta cura els textos que participaran en aquest concurs i també les seves produccions artístiques. Els guanyadors del certamen literari són  presentats als Jocs Florals del Districte.