2n gaudeix de la biblioteca

Dimarts a la tarda vam baixar a la Biblioteca de l’escola i la Nuri ens va explicar el conte “L’ovelleta que va venir a sopar”. Feia molt de temps que no hi anàvem i vam gaudir molt de l’estona. El proper dia podrem agafar llibres per llegir a casa.

2n gaudeix de la biblioteca

Bingo poètic

L’Ulisses i el Pergamí ens van enviar una carta on ens convidaven a la biblioteca a celebrar el dia de la poesia. Allà teníem preparat un joc per equips, un “bingo poètic” on calia relacionar poema amb imatge. Ens ho vam passar genial! Més tard, l’Ulisses ens va regalar un poema de record.