CONCURS OCTUBRE:

A QUIN ANIMAL PERTANY AQUESTA PETJADA?

Acomiadem a sisè amb un acte molt bonico!

El penúltim dia d’escola va tocar l’hora d’acomiadar a sisè, els nens i nenes més grans de l’escola que ja volen cap a altres llocs però han crescut amb nosaltres! Va ser un acte de comiat molt maco i emotiu on tota la comunitat educativa va participar.

Moltes gràcies cigrons investigadors per aquests anys al vostre costat!

fotoefectos.com__final_3013549635969154345_ (1)

Cursa de colors d’estiu

L’última setmana d’escola vam celebrar la tradicional cursa de colors de l’escola on vam poder gaudir d’un dia de germanor i finalment es va decidir que tothom era guanyador de la cursa, l’important és participar i compartir amb l’altre! Quina bona manera d’aprendre plegats!

WhatsApp Image 2017-06-20 at 10.50.43

Inaugurem l’amfiteatre exposant el projecte IGOP de sisè

El passat dijous vam inaugurar oficialment el nostre nou amfiteatre amb l’exposició a tota la comunitat educativa del projecte educatiu IGOP, un projecte que els cigrons investigadors han portat a terme sobre els mitjans de comunicació i la inclusió del ciutadà en les polítiques públiques. Va ser molt interessant i estem molt contents de poder tenir aquest espai tan polifacètic a l’escola.

Acampada 2017

Ja hem gaudit de l’acampada 2017! Aquest any hem tingut un munt d’activitats, tant pels més petits com pels més grans!

Ho vam passar genial! cliqueu a la imatge i podreu veure les fotos!
WhatsApp Image 2017-06-09 at 16.46.34

Participem a la fira de les Matemàtiques de Nou Barris!

Les libèl·lules, les formigues, les marietes, les pipes salades i les llenties màgiques i dolces van participar ahir a la Fira de les Matemàtiques organitzada a la seu de Nou Barris, on nens i nenes de 6è, els cigrons investigadors, i altres escoles van organitzar activitats divertides i engrescadores per compartir-les tots plegats!

Vam gaudir jugant i aprenent matemàtiques!

WhatsApp Image 2017-06-08 at 10.57.28 (2) (1)

La Maria Díaz dels cigrons investigadors finalista als Jocs Florals de Barcelona

La Maria Díaz Camacho de sisé, amb el seu treball en prosa i acròstic: Humanitat+ Anèmia. Humanèmia, ha resultat finalista als Jocs Florals Escolars de la ciutat de Barcelona. L’acte de lliurament de premis als finalistes ha tingut lloc el 6 de juny al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

Felicitem enormement a la Maria! Estem molt orgullosos i us engresquem a tots a continuar llegint i escrivint!

Els i les pipes salades ens acomiadem de la Judit!

Ens acomiadem de la Judit que ha compartit amb nosaltres uns dies de treball, l’hem fer un llibret nostre desitjant-li sort, segur que sera molt bona mestra!!!

I ella ens ha convidat a esmorzar un pa pessic boníssim!!!