Estrenem l’amfiteatre celebrant la diada de Sant Jordi!

Aquesta diada de Sant Jordi a l’escola ha estat molt especial. Hem inaugurat el nostre amfiteatre!!! Ens han acompanyat un quartet de corda de Vozes, l’Albert de MUS-E i una obra dels alumnes de 3r, 4t i 5è treballada als tallers de llengua oral.

A la tarda hem gaudit dels tradicionals Jocs Florals (premis literaris) amb l’espectacle del ball de segon preparat pel dansara!

20170421_122816

Visitem Can Mestres

Els nens i nenes d’infantil hem visitat l’hort-granja de Can Mestres. Es tracta d’un hort urbà situat a Barcelona. A la nostra visita hem pogut veure gallines, donar de menjar a les ovelles i tocar als conills. A més a més hem pogut veure un hort ple d’hortalisses i fruites! Mireu com hem gaudit!

20170420_110326

En busca d’insectes!

Aquest dijous les libèl·lules, les formigues i les marietes hem anat a la Masia de la Torre de la Vila a Sant Boi. Allà ens han ensenyat la importància que tenen els insectes per les flors i els fruits. Ens van regalar un petit hotel d’insectes i ara hem de pensar quin és el millor lloc per posar-ho.

20170330_115453

Visitem el Park Güell de Gaudí!

Aquest dilluns les libèl·lules, les formigues i les marietes hem anat a veure i passejar pel Park Güell, una de les principals obres d’Antoni Gaudí. Ja fa uns dies que a l’escola estem treballant aquest arquitecte i aquesta sortida ens ha donat l’oportunitat de poder-ho veure en viu.

20170320_115720

Activitat gegants P3 i 6è

Avui a la tarda les libèl·lules i els cigrons investigadors han gaudit d’una tarda amb els gegants. La Sara i el Mestre Morera van convidar a ballar i a berenar a les libèl·lules i aquestes, als cigrons investigadors. Mireu les fotos i veureu què divertida va ser la tarda!

img-20170310-wa0025