Inaugurem l’amfiteatre exposant el projecte IGOP de sisè

El passat dijous vam inaugurar oficialment el nostre nou amfiteatre amb l’exposició a tota la comunitat educativa del projecte educatiu IGOP, un projecte que els cigrons investigadors han portat a terme sobre els mitjans de comunicació i la inclusió del ciutadà en les polítiques públiques. Va ser molt interessant i estem molt contents de poder tenir aquest espai tan polifacètic a l’escola.

Acampada 2017

Ja hem gaudit de l’acampada 2017! Aquest any hem tingut un munt d’activitats, tant pels més petits com pels més grans!

Ho vam passar genial! cliqueu a la imatge i podreu veure les fotos!
WhatsApp Image 2017-06-09 at 16.46.34

Participem a la fira de les Matemàtiques de Nou Barris!

Les libèl·lules, les formigues, les marietes, les pipes salades i les llenties màgiques i dolces van participar ahir a la Fira de les Matemàtiques organitzada a la seu de Nou Barris, on nens i nenes de 6è, els cigrons investigadors, i altres escoles van organitzar activitats divertides i engrescadores per compartir-les tots plegats!

Vam gaudir jugant i aprenent matemàtiques!

WhatsApp Image 2017-06-08 at 10.57.28 (2) (1)

La Maria Díaz dels cigrons investigadors finalista als Jocs Florals de Barcelona

La Maria Díaz Camacho de sisé, amb el seu treball en prosa i acròstic: Humanitat+ Anèmia. Humanèmia, ha resultat finalista als Jocs Florals Escolars de la ciutat de Barcelona. L’acte de lliurament de premis als finalistes ha tingut lloc el 6 de juny al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

Felicitem enormement a la Maria! Estem molt orgullosos i us engresquem a tots a continuar llegint i escrivint!

Els i les pipes salades ens acomiadem de la Judit!

Ens acomiadem de la Judit que ha compartit amb nosaltres uns dies de treball, l’hem fer un llibret nostre desitjant-li sort, segur que sera molt bona mestra!!!

I ella ens ha convidat a esmorzar un pa pessic boníssim!!!

Les cebes raperes coneixen a l’escriptora Gemma Lienas

Divendres 26 les Cebes Raperes, juntament amb d’altres escoles del districte, hem assistit a la trobada amb l’escriptora Gemma Lienas.

Ens ha explicat tot el procés que ella segueix per escriure els seus llibres.

I li hem fet preguntes sobre la seva vida i la seva obra en general.

Ah, i ens ha dedicat dos llibres seus, de la nostra biblioteca.

Gràcies Gemma!

IMG_3627_opt