Concurs

A quin animal pertany aquesta petjada?

• gaig
  • papallona
  • sargantana

Celebrem el carnestoltes!

Ahir, dimecres de cendra, 14 de febrer, vam celebrar el carnestoltes amb EducArts. Pel matí vam fer una rua amb les quatre escoles de Zona Nord a la plaça roja. Els i les trementinaires màgics/ques van ser els encarregats de la batucada i ho van fer genial!

Per la tarda els i les de 6è van fer el ball del banc de sang i els i les de 5è van representar el judici del carnestoltes.

Ho vam passar molt bé! Clica a la imatge per veure les fotos!

El ApS Banc de Sang va ser tot un èxit en comunitat!

Ahir a la tarda els i les orniguies van portar a terme el projecte d’aprenentatge i servei banc de sang. Van estar tota la tarda promovent la donació de sang, lo qual va fer que moltes persones de la comunitat educativa van passar la tarda fent suport a aquesta crida solidària.

Moltíssimes gràcies per participar!

Dóna sang, dóna vida!

Açí us deixem un enllaç a les imatges i vídeos de la tarda i podeu veure el vídeo promocional fet pels nens i nenes de 6è.

Estrenem Ràdio Morera!

Els nens i nenes de 1r i 2n han estat gravant programes de ràdio sobre la festa major.

La classe del preciós castell de torre baró han estat parlant de la programació de la cursa de colors i la posterior festa major que vam gaudir el dia 2 de febrer.

La classe de Collserola sota terra van estar parlant dels gegants i capgrossos de l’escola i del personatge de pau d’aquest any, el gran músic Pau Casals!

Aquí us deixem les seves gravacions per a que gaudiu d’aquest programa de ràdio!

2n, programa dels gegants, capgrossos i Pau Casals:

1r, programa de la cursa de colors i festa major:

Vine a donar vida!!!

Els i les de 6è s´han estat esforçant per fer el projecte “banc de sang”. El objectiu és recaudar lo màxim possible per ajudar i salvar vides.  Dóna!
Tens cita el 8 de febrer entre les 15:30 i les 19:30 a l’Escola Mestre Morera.

Celebrem un intent de Festa Major

El passat divendres estava programada la nostra esperada Festa Major de l’escola, però com que encara no hem après a controlar el temps, vam tindre una festa interior petita i vam posposar els grans esdeveniments com la cursa de colors i els dimonis per aquest divendres dia 2 de febrer!

Igualment açí us deixem algunes fotos d’allò que vam viure el divendres passat.

Visitem la casa dels gegants!

Aquest matí els cargols, els mussols i les guineus hem fet una visita molt especial. Aprofitant que estem a la setmana cultural i de Festa Major de l’escola hem anat a “La casa dels entremesos”. Es tracta d’un espai on viuen molts dels gegants, cap-grossos i bestiari de Barcelona. Quina alegria poder veure d’aprop al gegants del Pi o al nan Cu-cut!

L’alumnat de 5è i 6è ens presenta en Pau Casals

Aquesta tarda, aprofitant que el Pau Casals és la figura de pau triada per aquesta setmana de Festa Major, com que els nens i nenes de cicle superior han visitat la seva casa-museu i han conegut més a fons la seva vida i obra, ens han estat enriquint amb aquest gran músic del segle XX i hem visionat un documental molt interessant sobre el mateix.

“Exhorto els músics de tot el món a que posin la puresa del seu art al servei de la humanitat per unir els homes en un mateix vincle fraternal”     Pau Casals

Comença la setmana de festa major!

Avui comença la setmana de la festa major de l’escola!

Per inaugurar-ho, els nens i nenes de Primària hem anat a l’amfiteatre a escoltar el pregó de festa que hem estat creant aquestes setmanes. La Noemí ha llegit les nostres paraules i ha presentat tres àvies conta-contes. Els hem regalat un obsequi fet per nosaltres com agraïment per la seva visita i les seves històries…

Elles ens han dit que “som un mosaic de colors ben bonic!”

…però el que no saben és que tenim tres colors preferits 😉

L’escola Mestre Morera anomenada al web d’Escoles + Sostenibles

Gràcies a l’esforç fet en tenir totes les notícies actualitzades al dia i la informació a l’abast de tota la comunitat educativa en l’apartat Agenda 21 de la web de l’escola hem sortit a una notícia de la web de Barcelona + Sostenible anomenada “Les accions de l’Escola Mestre Morera disponibles en un sol clic!”

Clica a la icona i podràs accedir a la notícia!

A message to India!

Aquesta setmana els nens i nenes de 2n, 5é i 6é ens hem trobat en algunes estones dels matins per preparar missatges per la India.

Tenim una corresponsal que viatjarà d’aquí a allà que ens ha proposat fer arribar a dos orfelinats del sud de la Índia notícies de la nostra escola i la nostra vida.

Amb l’anglès tenim la oportunitat de conèixer altres cultures i poder comunicar amb gent d’arreu del món. És molt emocionant saber que les nostres paraules, dibuixos i textos arribaran a uns nens i unes nenes a l’altra punta del globus!

Clickeu en aquestes imatges i descobrireu els videos que hem enviat en anglès!

Esperem que aquest siga l’inici d’una aventura de lligams viatgers!

1ª DIAGNOSI DELS EMBOLCALLS

Des del projecte embolcalls més sostenibles hem iniciat el primer anàlisi a les classes pilot sobre quins embolcalls porten els alumnes per esmorçar. Hem pesat i comptat les deixalles! A l’enllaç d’aquí sota podem veure els nostres resultats obtinguts!

Els nens i nenes de 1r i 2n visiten Can Coll “experimentem el bosc”

El passat dimarts 19 els infants de 1r i 2n van anar d’excursió a Can Coll a treballar el bosc de Collserola i experimentar una mica més els seus misteris. Van gaudir de la natura, van jugar, riure i aprendre moltíssim sobre el nostre entorn proper! Açí us deixem algun tastet! Clica!