CARNAVAL!

Benvinguts i benvingudes una setmana més a la Caseta de l’arbre!!!Aquesta setmana ha sigut molt especial perquè durant  tota la setmana hem tingut la presència del rei ” Carnestoltes” i hem vist que és una mica trapella perquè quan no estem mirant treu una mà o es mou una mica.

Com que ha sigut una setmana diferent i especial, les propostes també ho han sigut. A la taula de lecto teníem targetes amb dibuixos de diferents disfresses i unes targetes amb el nom de les disfresses. Havien de col·locar cada targeta amb la disfressa correcta i, encara que els hi ha semblat una mica complicat, ho han fet bastant bé. Alguns ho han fet sols, altres en parelles, però sempre molt concentrats. Es nota que van avançant a poc a poc amb les lletres. A la taula de mates teníem uns sudokus amb dibuixos relacionats amb el carnaval i havien de col·locar les fotos que faltaven el forat correcte. Estaven molt motivats al veure que ho podien fer sols, que han entès el sentit de l’activitat i, sobretot, que han gaudit molt. A art hem estat molt entretinguts pintant les nostres màscares plenes de colors, retallant i punxant. Han quedat molt boniques i ens ha fet molta gràcia el resultat! Una altra activitat ha sigut posar-nos una disfressa. No no, no penseu que ens la posàvem nosaltres, sinó a una foto nostra. Amb la foto de la nostra cara, hem dissenyat disfresses diferents on la part de dalt era d’una disfressa (per exemple: policia princesa, astronauta, hawaiana…), però la part de sota podia ser d’una altra disfressa diferent. Semblava un disbarat, però al acabar l’activitat hem vist que ha sigut molt divertit, fins i tot han volgut repetir per fer noves creacions de disfresses súper originals. En una altra activitat havien de buscar en la mateixa fila el complement que no era de la disfressa. Ha sigut una mica difícil perquè eren complements tan bonics que els podríem posar a qualsevol disfressa, però hem tornat a  al·lucinar al veure que podem amb tot! Per acabar, a construccions, aquesta setmana hem jugat amb els animals i, algun dia, hem tingut les peces grans de fusta i de diferents colors per dins.

A psico hem estat jugant amb els coixins i els aros de manera lliure, ja que al ser la setmana de Carnaval hem volgut improvisar. Abans d’acabar la sessió hem tingut la sort de poder fer salts amb el saltador. Com que tots volíem saltar hem respectat el nostre torn per tal de que tots tinguessin els seus moments i fer salts diferents.

A la tarda de plàstica ens hem tornat uns súper artistes i cadascú ha decorat una carpeta de cartulina amb pintura i gomets. Hem posat el nostre nom amb pintura i li hem donat el nostre toc personal. No explicarem molt més perquè sigui més sorpresa quan ho veieu jiji.

El dijous va ser l’aniversari de l’Àlex i vam fer-li, com a tots, una capa de súper heroïna amb molts gomets i el número 5. S’estan fent molt grans els nens i nenes de la nostra classe i volem que s’ emportin un detallet de part dels companys.

Per acabar, hem recordat totes les coses que hem portat aquesta setmana i tot el que hem rigut amb els pijames, els complements originals del cap, vestits amb roba de mama i papa que han estat súper originals i portar la roba del mateix color. El que més ens ha agradat ha sigut avui, arribar a l’escola cadascú amb la seva disfressa, amb un gran somriure i la Cristina intentant esbrinar la disfressa de cadascú. Estàveu ben bonics, com sempre!! Al arribar a la classe, ens ha semblat sentir un soroll i pensàvem que potser podia ser la fada Carlin (fa dies que no tenim notícies i creiem que està descansant durant una època), però al obrir la porta… estava la Lidia disfressada!! Quina il·lusió ens ha fet veure-la de nou, a més s’ha quedat amb nosaltres tot el mati. Ens va dir que vindria a visitar-nos i ha escollit  el millor dia, així ha pogut gaudir amb nosaltres d’una estona on hem mirat les nostres disfresses, de ballar amb cançons de Carnaval i de jugar una estona. Gràcies Lidia una vegada més per aquesta visita en un dia tan especial. A la tarda hem pogut sortir una estona a jugar, però el temps no ens ha deixat passar tota la tarda al pati.

Espero que gaudiu del pont, que descanseu molt i ens tornem a veure dimarts!!!