Gaudim de l’hort amb família !!!!

Els petits de l’escola, els infants de P-3 a 2n hem estat cuidant l’hort,  acompanyats dels avis Rafael, Felipe, la Paula i la Dolors. Durant el primer trimestre vam preparar la terra,  vam plantar –  enciams, carxofes, col.liflors, raves, cols… ens ho hem passat molt bé regant les plantes treient les males herbes, retirant els cargols perqué no es mengessin les verdures.

Mentre les cols es feien grans, buscavem el Patufet, però no el vam trobar. Per tal de poder recollir la collita vam convidar als companys més gran de l’escola i a les famílies, Eren tant grans que no podíem amb elles.

Us deixem aqui la mostra de fotos per veure tot aquest procès

Resultado de imagen de col i patufet