SITUACIÓ

L’Escola Mediterrània va ser inaugurada el setembre del curs 2008-2009 i al llarg d’un curs i mig ha estat ubicada al barri de Montserratina. Actualment ens trobem al Barri de Llevant (la Torre Roja de Viladecans).
Des de la seva inauguració ens trobem en mòduls prefabricats. A mesura que l’escola creix van portant més mòduls i fent adaptacions a les necessitats que sorgeixen al nostre centre.

Ens podeu trobar a:

Avda Jocs Olímpics num 11
08840, Viladecans
Telèfon 93.637.57.37

CORREU: a8063783@xtec.cat

INSTAL·LACIONS:

L’escola compte amb diferents mòduls prefabricats pintats alegrement de colorins per les families del centre. La distribució dels mòduls és variada, tenim espais comuns i compartits com la sala de mestres, el menjador, la sala d’informàtica….l les propies aules dotades de tot el necessari.
L’escola també disposa de dos patis, un per Educació Infantil amb sorral i elements de la natura a on poden deixar volar la nostra imaginació …a la placeta també tenim una super cuineta feta amb pales pels papis i mamis del centre. I per Educació Primària comptem amb un gran sorral, castell, tendall amb taules de picnic i una pista amb porteries i cistelles i molts jocs. Aquest curs com a objectiu de l’escola, hem apostat per posar un gran tendall que faci ombra per quan la canalla faci educació física.