EL PLAER D’APADRINAR LA LECTURA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Padrins lectors és una de les activitats preferides del nostre alumnat: els més grans es fan responsables de l’atenció i cura dels més petits, i els fa conscients de que ells són el seu exemple, amb tot el que això implica; els més petits segueixen les seves instruccions i es motiven a llegir i a fer-ho bé.
L’activitat en si dura una petita estona, enguany només mitja hora quinzenal pels alumnes de quart, tot i així, entre ells es crea un vincle afectiu extraordinari.

M’encanta l’activitat!!