Què passa si no recollim la brossa dels pati?

Durant una setmana, la classe dels Esquirols ens va tocar recollir tota la brossa que quedava al pati quan tots els alumnes tornaven a classe. Vam descobrir que cada dia en recollíem un munt i vam pensar de guardar-la per poder observar quanta brossa hi havia al final d’una setmana.

A la classe vam pensar que faríem un mural i que ho explicaríem a la resta de l’escola. Vam triar un títol i després, de manera cooperativa i en petits grups, vam escriure tot allò que volíem explicar. Després vam decidir qui explicaria cada paràgraf quan féssim l’exposició.

S’ho van llegir i aprendre… i us puc dir que van fer unes exposicions genials!! La resta d’alumnes de l’escola els hi va agradar molt tot el que van explicar i van ser aplaudits per la feina ben feta!!!

Us deixo l’escrit que van fer i els vídeos de les exposicions, un projecte 10!!

EXPOSICIÓ “QUÈ PASSA SI NO RECOLLIM EL PATI?”

HOLA!! SOM LA CLASSE DELS ESQUIROLS I US VENIM A EXPLICAR QUE PASSA SI NO RECOLLIM LA BROSSA DEL PATI.

DURANT UNA SETMANA HEM RECOLLIT LA BROSSA DEL PATI I L’HEM ENGANXAT EN UN MURAL ESCRIVINT EL NOM  DE CADA BROSSA.

HEM CALCULAT QUANTA BROSSA HI HAURIA EN:

• EN UNA SETMANA 46 TROSSOS DE BROSSA
  • EN UN MES 184 TROSSOS DE BROSSA
  • EN UN ANY 2.208 TROSSOS DE BROSSA

HEM FET AQUESTA FEINA PERQUÈ ELS NENS I LES NENES DE L’ESCOLA PENSIN QUE SEMPRE HEM DE RECOLLIR LA BROSSA I AIXÍ TENIR L’ESCOLA NETA.

GRÀCIES!!!!