Els Gorgs visitem el campanar de l’Església de Palau

L’escola Matagalls és el quart curs que dur a terme el projecte d’Apadrinem el nostre patrimoni .

Com cada any els alumnes de 5è hem anat a visitar els vitralls, el retaule i el campanar de l’església del nostre poble, amb l’ajuda del tècnic de turisme de l’Ajuntament, en Xavi Muntasell.

Aquest any hem pogut donar un altre sentit a aquesta visita, ja que l’hem pogut relacionar amb el projecte de la Robotseny d’enguany, concretament pel que fa a la proposta de la fira científica, ja que aquest any el tema és sobre el patrimoni.

Estem segurs que a casa us ho han explicat molt bé, però clicant a la imatge us en podreu fer una idea més clara de tot el que han vist.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *