Dia Internacional de les Dones

El dia 8 de març  a l’escola hem celebrat el Dia Internacional de les Dones  reconegut per l’assemblea general de l’Organització de les Nacions Unides  l’any 1975. És un dia per reivindicar el feminisme denunciant el sexisme. Aquest dia commemora la lluita de les dones per la seva participació juntament amb els homes en l’àmbit laboral, i per tant del dret a la independència econòmica, i a la societat en general.

La coeducació i el foment de la igualtat efectiva entre dones i homes és un principi del sistema educatiu, per aquest motiu els/les mestres de l’escola hem dut a terme una sèrie d’activitats i accions de sensibilització sobre la importància del paper de les dones tant en l’àmbit familiar, professional com acadèmic.

Ho hem fet:

• Explicant contes
  • Visualitzant pel·lícules
  • Fent una gimcana a partir de les fotografies que tenim de diferents dones al vestíbul de l’escola.

Clicant la fotografia podreu veure’n una mostra que esperem que us agradin.