Autors a les aules, Anna M. Cabeza

El divendres dia 16 de març els alumnes de Cicle Mitjà vam rebre la visita de l’escriptora Anna M. Cabeza.

L’Anna s’ha mostrat molt propera durant tota la visita i ha contestat totes les preguntes i inquietuds dels alumnes. El fet que s’hagués treballat prèviament la lectura a l’aula i s’hagués buscat informació de l’autora, ha motivat als alumnes a voler conèixer més sobre la seva obra i gràcies a la visita han tingut la ocasió de poder-ho fer.

Abans de la visita de l’autora, a l’aula es presenta el llibre El misteri de la tifa de gos abandonada i es duu a terme un treball de connexió d’idees prèvies abans d’iniciar la lectura. Es busca informació sobre l’autora i la seva obra. Es llegeix en veu alta als alumnes (modelatge lector) els dos llibres presentats (El misteri de la tifa de gos abandonada i El misteri dels llobarros). S’elabora  un conte il·lustrat i un llibre d’enigmes per regalar a l’autora el dia de la visita i es duen a terme diferents debats a l’aula sobre els llibres presentats anteriorment.

A continuació podreu veure un tastet de les imatges de la feina feta, clicant damunt l’imatge.

Els Roures i els Avets li van regalar dos llibres, un amb les imatges de la història i un altre amb enigmes.