Anem a ràdio Vitamènia!!!

El treball realitzat pels alumnes de quart de l’escola Matagalls per anar a ràdio Vitamènia, va ser una proposta on els nens i nenes de la classe, per grups de 6, van buscar temes que els hi fossin motivadors. Temes que fossin de l’àmbit escolar i que hi tinguessin coses interessants a dir. Després de pensar aquests temes, un integrant de cada grup va fer la proposta davant de tota la classe, fent una breu explicació del tema i posteriorment justificant el perquè el seu grup ho havia escollit.

Els temes que van sortir són:

• Les colònies
  • Un dia a l’escola
  • Els mestres i les assignatures
  • Els Tallers.

Pensant primerament que només es faria un tema, vam fer votacions i el tema més votat va ser Les colònies. Tot i així, al final i per motiu de nombre de nens, vam decidir ampliar els temes a tres.

Un cop definits els temes, el treball es va centrar en 4 punts:

• Fer una breu descripció del tema a parlar.
  • Justificació del tema.
  • Exposar anècdotes personals referents a allò exposat
  • Poder establir un debat i posada en comú entre els diferents integrants del grup.

Aquest últim punt el realitzàvem amb la idea inicial que teníem de que el programa de ràdio seria un col·loqui i per tant poder portar preparat el tema i les possibilitats que en podien sortir a l’hora de parlar-ne.

Aquí sota en teniu la mostra. Esperem que us agradi!!!!

Cliqueu al damunt de cada un d’ells i podreu escoltar-los.