Foment de la lectura

Considerem la lectura com un dels eixos vertebradors dels aprenentatges. Per això, la coordinadora de la biblioteca escolar programa activitats per a cada nivell i tots els alumnes de l’escola passen un cop per setmana per la biblioteca per tal de potenciar, entre d’altres aspectes, el gust per la lectura.
A infantil, el contacte amb els llibres i els contes és diari. A primària, a més de l’hora de biblioteca i el constant contacte amb llibres, cada dia a primera hora, fem mitja hora de lectura per tal de fomentar aquest hàbit.
Al llarg del curs grans i petits comparteixen una estona de lectura: els grans expliquen contes als petits en un espai distés com el pati o el parc del davant de l’escola, és l’anomenat AMIC LECTOR.