Lleure 3r. Fem un còmic

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nens i les nenes de 3r faran un còmic per classe. El primer pas ha estat escollir el personatge principal d’aquesta nova història. Aquest personatge tindrà unes característiques determinades, les quals han decidit entre tots els nens/es.

Ja tenim el personatge! Ara toca començar a preparar l’inici d’aquesta història que sembla que serà molt divertida!

Objectius de l’activitat:
Treballar en equip per tal d’unificar els criteris i les opinions de tots els membres del grup.
Fomentar l’escolta activa i el respecte entre els companys.
Potenciar la creativitat individual i col·lectiva.