AMPA

L’AMPA es va constituir abans de l’inici de les activitats de l’escola per tal de poder organitzar els serveis que s’havien d’oferir a les famílies: Acollida del matí (a partir de les 7.30 h), Menjador Escolar i Activitats extraescolars (fins a les 6 de la tarda).

Principis de l’Associació:

Els conceptes que ens defineixen millor són: compromís, transparència i participació.

Compromís perquè creiem en el Projecte d’aquesta escola i en els seus nens i nenes, i ajudem en tot el possible per a què sigui una realitat.

Transparència és una altra màxima degut a què tots els pares i totes les mares han de saber les directrius i activitats que fem i farem.

I, finalment, participació per què l’AMPA és de totes les persones associades i no d’uns quants.