PREINSCRIPCIÓ 24-25

ATENCIÓ FAMÍLIES!!!

Us informem que la data de PREINSCRIPCIÓ aquest any va del 6 al 20 de març. En aquest sentit us comuniquem que la Jornada de Portes Obertes de la nostra escola serà el proper dilluns 4 de març, tal i com indica el cartell que adjuntem.

TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ A: Web preinscripció

PUBLICACIONS:

OFERTA DE PLACES _ Curs 24-25

BAREM_PUNTUACIÓ_PROVISIONAL

Us hi esperem!

CARNESTOLTES 2024!!!

La celebració de la setmana de Carnestoltes va arrencar el dilluns 5 de febrer amb l’arribada dels i les Poca-soltes, que van donar el tret de sortida, tot passant per totes les classes de l’escola i anunciant que seria la setmana més boja de l’any.
Les… Llegeix més»

Candidatura al Consell Escolar

US ANIMEM A QUE PRESENTEU CANDIDATURA AL CONSELL ESCOLAR
Us informem que segons la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics… Llegeix més»

A 2n ESTUDIEM L´EDAT MITJANA

Els nens i nenes de 2n ens hem endinsat durant unes setmanes a l’edat mitjana.
Hem construït castells, fet danses medievals, jocs de l’època, hem vist vestits tradicionals, hem après com vivien la gent d’aquell temps, com es distreien, com lluitaven i es defensaven… i per finalitzar el projecte hem pogut visitar en primera persona el… Llegeix més»

Visca la Castanyada!!

Avui hem celebrat aquesta festa tan nostra, a l’escola, amb diverses activitats. Ens ha visitat la castanyera, hem fet un taller de bolets, hem fet kahoots de tardor, mandales, treballs manuals i penjolls per decorar l’escola…i a la tarda un gran repertori de danses per… Llegeix més»

“Com acompanyar el pas a l’adolescència”

ATENCIÓ FAMÍLIES!

El proper dimarts 10 d’octubre tindrà lloc a l’escola el taller per a mares i pares “Com acompanyar el pas a l’adolescència”. Us convidem a totes a assistir-hi ja que considerem vital disposar de la màxima informació al respecte d’aquesta temàtica tant interessant, intensa i a vegades complexa.

El taller-xerrada tindrà lloc a l’escola i serà a les 15h de la tarda, just després de l’entrada dels vostres fills i filles.

Per tal de tenir una previsió de les persones assistents, us demanem que contesteu aquest formulari que només us portarà uns segons.