COLÒNIES CICLE MITJÀ 2017/2018

Les classes de 3r, 4t, Popa i Timó vam anar a Can Caballé de colònies. Can Caballé està situada a la comarca del Gironès, al poblet de l’Estanyol. Hi vam anar del 21 al 23 de març. Ens hi van acompanyar les mestres que són: la Montse, la Roser, la Tamara, la Pilarín, l’Elena i la Mary Jane.

Quan vam arribar a la casa ens van rebre els monitors i les monitores vestits de cavallers. Vam estar jugant i després de dinar vam entrar a la casa. L’entrada semblava com un castell. Allà ens van explicar com vivien a l’època medieval i ens van convidar a visitar al compte Guifré el Pelós, un senyor que havia lluitat a la guerra i que s’estava recuperant d’una ferida de fletxa. El compte Guifré estava en una habitació, ens va dir que l’ajudaríem molt si ens convertíem en cavallers i li vam dir que sí, que faríem totes les proves per poder ser cavallers. La primera activitat va ser el tir amb arc. Es necessitava molta punteria. I també vam fer un taller de pintar un escut medieval que ens va agradar molt. Quan es van acabar les activitats, ens vam instal·lar a les habitacions i vam tenir temps lliure. Després de sopar vam fer un joc de nit amb llanternes.

El dijous vam fer rocòdrom. Vam escalar una paret de la casa, estava feta de pedres volcàniques. Alguns van arribar a tocar la campana de dalt de tot i va ser molt divertit. També vam fer un joc d’orientació, teníem una brúixola i hi havia proves que havíem de superar. A la tarda vam fer una excursió al volcà de la Crosa, el volcà més gran de la península, hi buscàvem pedres volcàniques. Al tornar a la casa ens vam dutxar i preparar per fer les actuacions. Per la nit el sopar era medieval i havíem de menjar amb les mans la sopa de galets, el pollastre amb patates fregides i el flam, que ens el vam menjar d’un glop. Després vam fer les actuacions, tots vam actuar super bé, totes eren divertides i les profes anaven vestides de princeses. En acabar les actuacions hi va haver una mica de disco. Quan ens posàvem el pijama per anar a dormir, ens van avisar que el compte Guifré se n’anava cap a Barcelona i vam sortir a acomiadar-nos. Anava amb uns ajudants, portaven timbals i torxes. Va ser molt xulo!.

El divendres, després de preparar motxilles i esmorzar, vam fer un Torneig medieval que ens va encantar. Els equips érem: “Els Grifos”, “Can Salvatge” i “Els cavallers de la Natura”. Les proves eren: “Arrenca cues”, “Inventar-se un nom” i “Llançament d’espardenya”. A l’acabar ens va arribar una carta del compte Guifré que era el jurament de cavallers. Vam repetir les paraules i ens vam convertir en cavallers. Després d’un dinar  boníssim ens vam acomiadar dels monis. Quan marxàvem amb l’autocar, els monitors van agafar unes banderes medievals i ens van seguir dient adéu.

Van ser les millors colònies del món!

Si voleu veure les fotos, feu click aquí!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>