Tastet de les Portes Obertes

Aquesta setmana hem compartit dues tardes amb famílies que busquen centre pels seus fills i filles.

Ha estat molt bonic mostrar la nostra escola i, sobretot, escoltar les aportacions dels nens i nenes llebetxins. Un orgull veure les personetes en què s’estan convertint gràcies al treball conjunt famílies i escola.

Gràcies a les famílies visitants per seguir-nos el joc i participar activament! Us deixem un resum fotogràfic de les vostres aportacions per a respondre a la pregunta:

I també pel retorn del vostre pas pel Llebetx:

Volem agraïr a les famílies que vàreu assistir a la Jornada de Portes Obertes el vostre interès i participació i desitgem que la visita us hagi servit per aclarir idees. No és una decisió senzilla, des de l’escola, us encoratgem a triar l’escola que més us hagi agradat amb valentia.

Restem a la vostra disposició.