Signatura de compromís Agenda 21

img_4349      img_4348

Avui els representants de l’Escola Llebetx  de l’Agenda 21 han assitit a l’acte de la signatura de Compromís. Aquest acte serveix per renovar el compromís entre escola i ciutat per tal d’avançar conjuntament en el camí del treball cap a l’educació sostenible, adaptada a les noves necessitats que planteja la societat actual i amb l’esforç que representa assolir nous reptes.

La signatura també vol reconèixer l’esforç i dedicació de tots els agents implicats que fa possible que els projectes ambientals que es desenvolupen als centres educatius de Vilanova i la Geltrú aconsegueixin uns resultats satisfactoris.

img_4347      img_4346

Finalment, els han lliurat als representats de la nostra escola, el quadre amb el logotip del programa d’Educació Ambiental amb les signatures dels representants de l’any anteriror.