Educació en colors

Ens agrada moltíssim tornar a veure els vídeos d’Educació en Colors! I per això estem molt contentes de compartir-los així com d’anunciar-vos que durant aquest curs n’hi haurà de nous!

Educació en colors és el nom del projecte amb el que la Comissió Pedagògica de l’Escola Llebetx ha començat a treballar per contribuir en el projecte educatiu de l’escola. Aquest projecte parteix del desig de crear un clima favorable a la innovació educativa amb l’objectiu de que els nens i les nenes creixin feliços i aprenguin des de

l’experiència, es potenciin les seves intel·ligències múltiples i participin, des de l’escola, en la creació d’una societat més justa, equilibrada, oberta, sostenible, participativa i solidària. La idea dels colors ens serveix per englobar diferents projectes en un de sol i mostrar-los d’una manera molt visual i alegre.

Ens queden molts colors! Quin serà el proper? Groc, Vermell, Lila, Marró, Taronja?