Escola Nova 21

Benvolgudes famílies, volem compartir amb vosaltres una decisió important que va prendre el claustre el passat mes de juny. Hem decidit sol·licitar la participació de la nostra escola en el grup Escola Nova 21. Aquesta decisió parteix de la voluntat de claustre de fer transformacions pedagògiques així com de la petició de la Junta de l’AMPA. A més, ha estat avalada pel Consell Escolar.
Fem aquest pas per a avançar acompanyats d’altres centres i institucions cap a un model d’escola avançada, en que l’alumne sigui el centre de l’aprenentatge i que l’aprenentatge estigui carregat de sentit. Tenint en compte que tota la comunitat educativa és imprescindible pel motor del canvi en l’educació.