Benvinguda als nens i nenes de P3

Benvolgudes famílies!

En primer lloc us volem recordar que el període de matrícula del curs 17-18 és del 12 al 16 de juny. Al web de l’escola hi anirem penjant tota la informació necessària, horaris d’atenció i els documents a omplir i entregar, per si els voleu imprimir.

També us volem convidar a la festa de benvinguda dels nous “Cargols que es farà el proper dimarts dia 13 de juny a les 11 del matí. Els nens i les nenes han de venir acompanyats i les mestres de l’aula us rebran a tots. Se’ls presentarà la seva futura classe i els actuals “Cargols” els explicaran les seves activitats preferides de l’Escola Llebetx: “Què és el que més m’agrada de la meva escola?

Després, cada infant rebrà un detallet d’un company de la classe per acabar la festa. A les 12h la festa es donarà per finalitzada. És una festa molt bonica que ajuda als vostres fills i filles a familiaritzar-se a  la que serà la seva escola. És molt important la vostra assistència. Us esperem a tots i a totes.

Agrairem que contesteu el formulari per assegurar-nos que la informació ha arribat a tothom.