GUARNIM EL CARRER PER CARNAVAL!

La setmana passada vam obrir les aules per compartir una estona amb les famílies i elaborar els guarniments de carnaval del carrer Escolapis.
Vam poder gaudir, crear i compartir plegades dins les aules de cada colla.  Gràcies a totes les famílies que van poder venir a… Llegeix més»

Festa de Nadal 2023

Benvolgudes famílies,
Aquest any us convidem a assistir a una Cantada de Nadales estel·lar per acomiadar el trimestre. Per veure el programa entreu a la notícia i cliqueu damunt la imatge.

Resultats de les eleccions del Consell Escolar

Benvolgudes famílies! Compartim amb vosaltres el resultat de les eleccions al Consell Escolar del sector famílies celebrat ahir:

Montserrat de Francesco Sivill
34 vots

Àlex Pérez Folch
34 vots

Violeta Piqué López
43 vots

Ona Ràfols Olivé
53 vots

Per tant, entren a formar part del Consell Escolar (seguint la normativa, en cas d’empat,… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

Tenint en compte que les darreres eleccions van tenir lloc al primer trimestre del curs 2021-2022 i la pròrroga dels mandats de les persones electes el 2018, establerta per la Resolució EDU/1705/2022, d’1 de juny, les persones que han de renovar el seu càrrec de… Llegeix més»

Ja tenim dues de les propostes triades del projecte pati!

Ens fa molta il·lusió poder acabar el curs gaudint d’una de les propostes més votades del projecte pati.

A l’espai del porxo, la proposta més triada per tota la comunitat educativa, va ser el TEATRE amb un 56,5%.  Volem agrair la participació de l’Aina Albà, mare d’I5, ja que gràcies a ella hem pogut disposar del nostre teatre! Què us sembla? Us agrada?… Llegeix més»

Festa literària 2023

Aquest any, com ja sabeu, el dia de Sant Jordi cau en diumenge. Per tant, nosaltres hem pensat celebrar la diada el divendres 21 d’abril.

Us deixem el programa, per tal que sapigueu que es farà durant tot el dia.
Us avancem que durant el matí… Llegeix més»