TENIM UNA CARTA 3… (LA VANGUARDIA)

EL POBLE DE L’ESTANY

Som 11 alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola de L’Estany, al Moianès. Us volem explicar com és el nostre poble.

L’Estany té 420 habitants. D’aquests no tothom viuen tot l’any al poble, sinó que hi estiuegen. Hi ha 3 restaurants, 1 botiga i 1 forn de pa. També hi ha  perruqueries, 1 farmàcia i 2 cases rurals. La nostra escola és petitona. Som 40 alumnes d’1 a 12 anys.

Hi ha altres serveis municipals com l’aula de cultura,  el cine que serveix de sala polivalent, una piscina…

L’edifici més important del poble és el monestir de Santa Maria de L’Estany que és d’estil romànic. El claustre és molt bonic.

Us esperem un dia aquí a L’Estany!